Solidariteit onder Porsche-liefhebbers

Home Forum Zeverhoekje Solidariteit onder Porsche-liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Beste medeforummers, ik zal er misschien terug kritiek op krijgen, maar ik was het al even van plan… jullie vragen een financiele bijdrage/donatie te doen aan het forum.

Zonet las ik dat verdere aanpassingen aan het forum kunnen gebeuren als er terug geld in de kas zit, en daar moeten wij als gebruikers van het forum toch onze verantwoordelijkheid opnemen.

De vorige keer dat ik deze oproep deed was in 2014, nu bijna 2 jaar geleden. Ondertussen zijn er
    honderden foto’s opgeladen,
    1000den bijdragen geschreven,
    auto’s verkocht,
    onderdelen verkocht,
    hebben we raad gevraagd aan anderen,
    hebben we raad gegeven aan anderen,
    hebben we gelachen
    hebben onze medeleven betoogd
    hebben we rondritten georganiseerd
    hebben we rondritten en verrassende en verrijkende ontmoetingen gehad met mede forummers
    etc

Maar wanneer hebben we de laatste keer onze financiele bijdrage geleverd om de boel draaiende te houden? Ahwel, bij mij is dat ondertussen ook al een jaartje geleden…

Bijgevolg,kijk eens onder home knop, en dan zal je rechts onderaan de donatie knop vinden. Gebruik die een keer. Ik ga dat seffens ook direct doen.

Iedereen geeft wat hij wil, 10 euro, 20 euro, de waarde van een halve naftbak, de waarde van een hele naftbak. Ik denk dat elke bijdrage belangrijk is.

Voor de goede orde, ik ken de eigenaar van het forum NIET, ik heb hem nog NOOIT gesproken dus ik heb hier zelf GEEN ENKEL belang bij. Hij heeft mij ook NIET gevraagd dit te doen. Dit is volledig mijn eigen initiatief. Hij weet zelfs niet dat ik dit nu schrijf!

Laat ons die forum in de lucht houden, samen.

Bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
    • ga ik ook doen komende week wat overmaken !!!!
      :drink:

done

done

Dat is duidelijk :up:

Op zowel de toekenning als het verwijderen van de buttons kan wat vertraging zitten, maar onderstaande is het vertrekpunt:

[quote=”mcklusky” post=227372]… overeengekomen dat een donatie geldig is voor een periode van een jaar, en dat we de donatiebadge na een jaar wegnemen, zodoende dat degene die dat willen dan hun donatie zouden hernieuwen zonder dat wij er moeten achter vragen … maar dat moet allemaal manueel bijgehouden en aangepast worden…[/quote]

Die blijft niet staan, want de mijne was plots weg, en nu heb ik opnieuw één na een nieuwe donatie te doen.

Ik denk dat die blijft staan. Sensa heeft eens geopperd om die elk jaar te laten vervallen.

Ik zou er niet mee zitten om elk jaar een mailtje te krijgen met een verzoek tot vrijblijvende bijdrage trouwens.

Na hoeveel tijd verdwijnt de donatiesticker? Maw hoe lang blijft die eigenlijk staan?

Oké, thx voor de feed-back :up:

[quote=”TGeert” post=237948]Ziezo , eerder vandaag ook een bijdrage gedaan via een overschrijving. [/quote]

button is aangepast :up:

[quote=”peter993″ post=238565]Na hoeveel tijd staat dat donatieteken onder je foto? Heb enkele weken geleden een donatie gedaan en zie nog niets staan.[/quote]

[quote=”TGeert” post=237948]Ziezo , eerder vandaag ook een bijdrage gedaan via een overschrijving. [/quote]

buttons zijn aangepast :up:

ik heb vandaag vernomen dat nog betalingen onderweg zijn … dus Sensa’s oproep heeft z’n doel niet gemist :up: :hail:

Oké Peter, ik check bij David of er nog een donatie hangende is afkomstig van dit mailadres

Vroeg me tijdens de procedure ook al af hoe men kon weten dat de donatie van mij komt. Heb niet echt iets gezien waar ik mijn nickname kon bij zetten. [hide]Dus, als het helpt, mijn emailadres is peter.porsche@icloud.com. Hopelijk staan jullie daar een stapje verder mee :-))[/hide]

How hard can it be? Vraag jij mij dat nu ook al? Je vrouw vroeg net hetzelfde???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het resultaat zou misschien wel eens kunnen zijn dat jullie vrouw dan elke avond die Ipad uit je handen rukt om mijn foto’s te zien… als dat geen reden is om te doneren. :happy:

Het resultaat zou misschien wel eens kunnen zijn dat jullie vrouw dit ene keer gezien heeft en dan zo’n afkeer krijgt van foto’s op het Porscheforum dat ze die Ipad uit je handen rukt als je alleen al maar aan denkt om het forum open te doen … als dat geen reden is om te doneren. :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.