Solidariteit onder Porsche-liefhebbers

Home Forum Zeverhoekje Solidariteit onder Porsche-liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Beste medeforummers, ik zal er misschien terug kritiek op krijgen, maar ik was het al even van plan… jullie vragen een financiele bijdrage/donatie te doen aan het forum.

Zonet las ik dat verdere aanpassingen aan het forum kunnen gebeuren als er terug geld in de kas zit, en daar moeten wij als gebruikers van het forum toch onze verantwoordelijkheid opnemen.

De vorige keer dat ik deze oproep deed was in 2014, nu bijna 2 jaar geleden. Ondertussen zijn er
    honderden foto’s opgeladen,
    1000den bijdragen geschreven,
    auto’s verkocht,
    onderdelen verkocht,
    hebben we raad gevraagd aan anderen,
    hebben we raad gegeven aan anderen,
    hebben we gelachen
    hebben onze medeleven betoogd
    hebben we rondritten georganiseerd
    hebben we rondritten en verrassende en verrijkende ontmoetingen gehad met mede forummers
    etc

Maar wanneer hebben we de laatste keer onze financiele bijdrage geleverd om de boel draaiende te houden? Ahwel, bij mij is dat ondertussen ook al een jaartje geleden…

Bijgevolg,kijk eens onder home knop, en dan zal je rechts onderaan de donatie knop vinden. Gebruik die een keer. Ik ga dat seffens ook direct doen.

Iedereen geeft wat hij wil, 10 euro, 20 euro, de waarde van een halve naftbak, de waarde van een hele naftbak. Ik denk dat elke bijdrage belangrijk is.

Voor de goede orde, ik ken de eigenaar van het forum NIET, ik heb hem nog NOOIT gesproken dus ik heb hier zelf GEEN ENKEL belang bij. Hij heeft mij ook NIET gevraagd dit te doen. Dit is volledig mijn eigen initiatief. Hij weet zelfs niet dat ik dit nu schrijf!

Laat ons die forum in de lucht houden, samen.

Bedankt!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
    • Heb eens onder mijn matras gekeken.
      Het was niet veel, maar toch voldoende om een mooie badge te verdienen 🙂

:happydance: :happydance:

… en je button is er Bert! :up:

Daar wordt uiteraard nog voor gezorgd Bert :up:

Ik heb helaas mijn status nog niet gekregen 😐
              Maar we leven op hoop zeker :popcorn:

Komt in orde. Ik zie trouwens dat je ondertussen de edele status van platina hebt bereikt! :respect2:

Hey mannen, hartelijk bedankt voor jullie bijdrage. Ik weet zeker dat er nog andere zijn die ook willen bijdragen, maar deze topic nog niet gezien hebben.

Elke kleine bijdrage helpt dit forum in de lucht te houden! :respekt: :respekt: :respekt:

Voila, ik mocht ook wel eens mijn klein steentje bijdragen om dit platform gaande te houden…

Voila, kleine donatie gedaan via het opgegeven rekening nummer :popcorn:
                      @ mcklusky denk dat je toch een andere versie hebt van het forum, de link om donatie te doen via overschrijving staat er hier niet bij!

Schermafbeelding2016-07-02om20.56.46.png

Ja, en het telt niet op denk ik.

Verdomme, nen € te weinig gestort. 😀 😀 😀

Bedankt voor de steun mannen.

In een ander topic was er een vraag naar de buttons. Dit vond ik terug in de vorige oproep :

[i][u]Hey forummers, ik ben de laatste tijd druk bezig met een aantal aanpassingen aan het forum, waarover binnenkort meer.

Om een antwoord op jullie vragen te geven, de verschillende donatiecategorieen zijn er gekomen na een moderator vergadering met destijds nog 6 moderatoren, als ik me niet vergis was de verdeling:
                            Brons tot 25€
                            Zilver 26 tot 50€
                            Goud 51 tot100€
                            Platina + 100 €[/u][/i]

McKlusky zal wel bevestigen of deze nog geldig zijn of niet en wanneer de buttons zullen aangepast worden. Als ik het mij goed herinner was dit handmatig, dus ik kan mij voorstellen dat je, na de donatie, wat geduld moet hebben om de aanpassing onder je naam te zien.

net ook even gekeken en daar is er enkel een mogelijkheid om via creditcard te doneren!
                              mss toch gewoon het banknr van het forum bezorgen (via PM?) aan hen die via overschrijving willen werken ?

Dit kan zelfs via de donatiebutton, onderaan links zie je een link waarmee je kan betalen dmv je creditcard of je kan overschrijven via je bankrekening naar “Porscheforum Belgie” BE07 9731 4924 7466 . Of zie foto:

paypaluitleg.jpg

Ik beschik niet over de voorgestelde betaalmiddelen die via de donatie knop worden voorgesteld.
                                  Mijn vorige donatie heb ik gedaan via overschrijving naar een rekeningnummer, kan dit nog??

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.