Solidariteit onder Porsche-liefhebbers

Home Forum Zeverhoekje Solidariteit onder Porsche-liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Beste medeforummers, ik zal er misschien terug kritiek op krijgen, maar ik was het al even van plan… jullie vragen een financiele bijdrage/donatie te doen aan het forum.

Zonet las ik dat verdere aanpassingen aan het forum kunnen gebeuren als er terug geld in de kas zit, en daar moeten wij als gebruikers van het forum toch onze verantwoordelijkheid opnemen.

De vorige keer dat ik deze oproep deed was in 2014, nu bijna 2 jaar geleden. Ondertussen zijn er
    honderden foto’s opgeladen,
    1000den bijdragen geschreven,
    auto’s verkocht,
    onderdelen verkocht,
    hebben we raad gevraagd aan anderen,
    hebben we raad gegeven aan anderen,
    hebben we gelachen
    hebben onze medeleven betoogd
    hebben we rondritten georganiseerd
    hebben we rondritten en verrassende en verrijkende ontmoetingen gehad met mede forummers
    etc

Maar wanneer hebben we de laatste keer onze financiele bijdrage geleverd om de boel draaiende te houden? Ahwel, bij mij is dat ondertussen ook al een jaartje geleden…

Bijgevolg,kijk eens onder home knop, en dan zal je rechts onderaan de donatie knop vinden. Gebruik die een keer. Ik ga dat seffens ook direct doen.

Iedereen geeft wat hij wil, 10 euro, 20 euro, de waarde van een halve naftbak, de waarde van een hele naftbak. Ik denk dat elke bijdrage belangrijk is.

Voor de goede orde, ik ken de eigenaar van het forum NIET, ik heb hem nog NOOIT gesproken dus ik heb hier zelf GEEN ENKEL belang bij. Hij heeft mij ook NIET gevraagd dit te doen. Dit is volledig mijn eigen initiatief. Hij weet zelfs niet dat ik dit nu schrijf!

Laat ons die forum in de lucht houden, samen.

Bedankt!

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
    • Goed initiatief :respect2:

ik had nog GBP’s liggen en heb deze nu aan PFB geschonken voordat ze helemaal niks meer waard zijn :salut:

Done :up:

Tim

Done

:up:

Voila, belofte maakt schuld en het goede voorbeeld geven is belangrijk. Zonet de donatie gedaan, het uitvoeren ging nog sneller dan gedacht, veel rapper dan het vullen van een naftbak :engeltje:

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.