Sound system error Porsche Cayman 2011?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Sound system error Porsche Cayman 2011?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Wim

Hallo,
      na een weekje op reis startte ik de Cayman terug op om te gaan werken. 
      alles ok, behalve de radio. Die bleef zwart… kreeg alleen op mijn wijzerplaten de boodschap in het klein audio system error en een hatelijk getik van op de zijkant, precies of mijn richting aanwijzer nog op stond…
      paar keer herstart, maar zonder resultaat… iemand een idee waar ik best begin met zoeken? Heb al gebeld naar de garage maar mag maar de 22ste april gaan… 
      alvast bedankt!

Heb dit ook enkele keren voor gehad en dan maar naar het motorgeluid geluisterd :-). Na een nachtje starte alles weer zoals het hoort. Geen idee van de oorzaak dus ook ik hoor graag waar het aan kan liggen.

Groet, Bart

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 4 weken geleden door Bart.

Een kennis van me had hetzelfde probleem, restart hielp ook niet, en moest eveneens een dikke week wachten voor er plaats/tijd was in de garage, dan na wat km’s rijden deed het audio systeem het s’ochtends ook weer. een week later zei mn in de garage dat wanneer hij de wagen een tijdje liet staan hij deze best aan een druppellader zou hangen of een nieuwe batterij overwegen…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.