Spa Francorchamps

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Laptime Register Spa Francorchamps

• Maker
    Discussie
  • 28/05/2014 997.1 GT3 Pirelli Trofeo R dry 2.50.86
    21/07/2014 997.1 GT3 Pirelli Trofeo R mist&wet 3.22.10
    Namiddag denk ik iets sneller maar moet de tijden nog uit de racelogic halen…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • Nice ! Mijn 718 komt er ook even in voor rond de 3 min op La Source. … Wel om zeeziek van te worden die camerabewegingen maar toch een dikke merci aan die gast/vrouw die 3 kwartier heeft staan filmen !

123

bericht gestuurd
        heb oa al iets gevonden online van ene op youtube die met zoomlens rond zwaaide.
        mijn hotlap langs la source staat er op en voor de rest zwaait hij net weg als k Raidilon door vlam omdat er een early uit de pits komt aangereden. 😀

Hey Vandamme,
          ik heb een filmpje waar je in (swoooop) een paar milliseconden in voorkomt…geïnteresseerd ?
          stuur me anders jouw emailadres eens, kan ik een wetransfer doen…

123

Weet er iemand websites van fotografen die foto’s van die 2 dagen hebben?

Het was leuk tussen de GT3’s en GT4’s.

Viel wel mee he Krok ? zo dorstig weer was het niet natuurlijk !

Droog aan de haak . :happy: Maar daarna ????? :drink:

[quote=”snoer 964″ post=275964][quote=”Krokodile” post=275956]Zondag namiddag droge baan 2.56 met Snoer 993 als passagier. :driver:[/quote]

Inderdaad en dat met 90 kg ballast ![/quote]

Droog of nat gewogen? :drink:

123

racechrono is ook wel goed
                      gratis versie logt laps prima

de betalende, kost niet veel laat je gewoon video overlays maken

tis niet easypeasy want je moet nogal wat video filesimporteren op je gsm
                      maar het werkt wel betrouwbaar..

en connecteert ook naar ODB2 dongel

Nu al even een tijdje niet meer gedaan, maar vroeger gebruikte ik de app RaceChrono.

Mooi mannen ! Leuk dat er op circuit gereden wordt :respekt:

Welke phone apps of dedicated chronotoestellen gebruikt iedereen hier ?

123

die R is toch lightweight 😉

[quote=”Krokodile” post=275956]Zondag namiddag droge baan 2.56 met Snoer 993 als passagier. :driver:[/quote]

Inderdaad en dat met 90 kg ballast !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.