Home › Forum › Porsche Uitstappen › Spa Porsche days – 16-18 april
- Dit onderwerp bevat 91 reacties, 36 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 6 maanden geleden door Boelsphotography.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”‘8ees”:37ctrkjt]Ik film nog steeds met een digitale fotocamera, en dat verschil zie je wel heeeel duidelijk… 😥
[/quote]Ik ook. 😉
Hoog tijd voor een nieuwe camera 😕
Ik film nog steeds met een digitale fotocamera, en dat verschil zie je wel heeeel duidelijk… 😥
Misschien al een brief sturen naar Sinterklaas 😀 x😆
La Source in HD…
[quote=”911-lover”:28h4kslo]The bird is dead[/quote]
die hing op die gele 964 Turbo.. stond geparkeerd naast die zwarte Turbo.
Toch nog altijd één van m’n droomiconen!Ben ook zondag geweest, prachtig weer, veel leuke wagens …
Parade trok op niks, dankzij de klachten van enkele omwonenden is het plezier van honderden verpest, niks aan te doen natuurlijk.
Op weg terug geluk gehad dat ik niet geflitst ben, we reden juist even 120 toen we camerawagen zagen. 😳
Groeten, Frank.
Zeer mooie en vooral scherpe foto’s Alain .
Ik moet een kapje of filter halen .
Ik had duidelijk last van het zonlicht
😥De parade is precies verlopen zoals ik verwacht had.
Mij niet gezien, 15 euro om in de file te gaan staan.
Zelfs al 5 euro betalen om als passagier mee te rijden. De organisatie gaat er niet op vooruit voor deze 10e editie.Wel een superweekend gehad.
Wat foto’s in een album gestoken :
http://picasaweb.google.be/rufie968/Por … hamps2010#
[quote=”Boelsphotography”:3nogx71a]Vandaag met mijn beste vriend en collega fotograaf afgezakt naar het zonovergoten Spa-Francorchamps om mijn favoriete merk “Porsche” op de gevoelige plaat vast te leggen.
[/quote]Ik heb jouw nieuwe draadje in het al bestaande topic geplaatst.
Zo blijft alles samen en overzichtelijk en krijgen we geen wildgroei .
Gelieve daar in de toekomst op te letten .Verder zeer mooie foto’s
Het was een prachtig weekend ! Ik ben de zaterdag mee gaan rijden met enkele vrienden in de tour-rit (rally). Dit was mega goed georganiseerd ! De rit was echt leuk en de catering was dik in orde ! Wel waren we net op tijd binnen voor de prijs-uitreiking met als gevolg geen pannekoeken meer 🙄 het was natuurlijk ook wel onze eigen fout daar we onderweg in de namiddag snel een terrasje gedaan hebben halverwege 😀
Wij hebben met plezier er 325 euro aan uitgegeven (5personen)!
De zondag terug naar Francorchamps … eindelijk … een kinder-droom wordt waar ! Eindelijk ons eerste ronde op Francorchamps met onze Porsche (heb mijn wagen bijna een jaar) ! Ons groepje van de zondag was iets groter dan de zaterdag. 4 wagens deze keer (4×15 euro – deelname aan de parade). Op de start parking waren wij vrij vroeg aangekomen maar we moesten nog 1 ticket halen voor 1 wagen. Wijzelf hadden ons ticket al de zaterdag gekocht 🙄
Helaas mochten wij als 1 van de laatsten vertrekken op de parking. De trein door Spa was wel leuk maar ik had op een bepaald angst om de mensen aan te kijken die met de wagen moesten wachten. Abnormaal hoe boos die aan het kijken waren 🙁 Ook reed er op een bepaald moment een jeep met paardenkar voor me met als gevolg dat wij de stoet kwijt waren. Politie gaf niet de weg aan … er waren wegen bij die niet geblokkeerd waren enz. – Deze organisatie/route was gewoonweg slecht en zelfs soms onverantwoorde taferelen gezien.
Tot overmaat van ramp mochten wij niet meer het circuit op voor ons rondje daar de parade al voorbij was !! En wij waren niet alleen ! Als ik het juist in kan schatten hebben MINSTENS 200 wagens hun rondje niet kunnen doen. Dit vind ik persoonlijk echt schandalig. Voor ons alle 8 was de dag echt naar de haaien na dit voorval. Wij zijn dan ook na een kort wandelingske op het binnenplein naar huis gegaan. Alle 8 zwaar teleurgesteld 🙁 Onze dag zelfs gestart met een brunch in Luik centrum. Dus echt wel hard dat zoiets kan gebeuren … . Volgend jaar kunnen ze nog zoveel de stad in rijden als ze willen … ik draai aan het tweede rond-punt onmiddellijk naar links richtig circuit en wacht daar wel op de karavaan. Ook al start ik als eerste of als laatste … ik blijf aan de poort staan wachten.
BAH !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.