Spa Porsche days – 16-18 april

Home Forum Porsche Uitstappen Spa Porsche days – 16-18 april

• Maker
    Discussie

• MichM3
    Deelnemer

De jaarlijkse Porsche days op Spa… gratis voor bezoekers!

Wie komt? 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
      • Vandaag met mijn beste vriend en collega fotograaf afgezakt naar het zonovergoten Spa-Francorchamps om mijn favoriete merk “Porsche” op de gevoelige plaat vast te leggen.
        Het was een geweldige dag met warme temperaturen en heerlijke boxergeluiden … Kon niet beter!

Facebook group: Boelsphotography.be

Direct link: http://www.boelsphotography.be/set_details.php?id=11

Previews:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:bow:

Al mijn fotootjes van vandaag staan ook online .
          KLIKKERDEKLIK

Teasers :

The bird is dead

The 356 Touch

Lekker dwarsliggen

NIce , verry nice

Familiebezoek

Heb de parade dit jaar niet kunnen meerijden.
            Blijkbaar waren het aantal deelnemers beperkt dit jaar… en alles was volzet toen wij toe kwamen 🙁

Heb mijn zoontje van 5 nogal moeten troosten 🙄 😥 🙄

Plumber

Heeft iemand de parade meegereden ?
              Hoe was dat ? Ik zou verwachten dat dat chaos moet zijn om allemaal naar Spa te rijden ?

ik vond de parade wel teleurstellend in vergelijking met de voorbije jaren…
                maar het blijft natuurlijk een prachtevenement. Heb er maar enkele uurtjes kunnen blijven jammer genoeg

vandaag ook geweest en het was echt de moeite, alleen ben zie ik ook een beetje rood van de eerste zon 😀
                  volgend jaar terug van de partij maar dan 2 dagen denk ik

greetz

[quote=”brunogt3rsgen2″:t3158ax5]een nadeel mijn hoofd ziet er nu uit als deze smilie 😳 maar dan van de zon[/quote]

Dito hier .
                    Zie uit als een tomaat

Overal hetzelfde blijkbaar 😆 . Ik ben gelukkig op tijd m´n petje gaan halen en heb de schade enigszins kunnen beperken, maar voel ook duidelijk de invloed van het eerste zonnetje 😉 .

jep was leuk
                        toffe porsches en toffe forumleden ontmoet
                        een nadeel mijn hoofd ziet er nu uit als deze smilie 😳 maar dan van de zon

Heb me ook fantastisch goed geamuseerd!
                          Leuke dag, leuke mensen, prachtig weer en massa’s Porsches… wat wil een mens nog meer 😀

Het was vandaag een schitterend dagje .
                            Super weer , knappe wagens , toffe forummers leren kennen en super gezellig geweest.
                            Aan iedereen van hier , THX Guys
                            Nu Duits bezoek thuis die morgen ook weer mee naar Francorchamps gaan .
                            Rufie helaas niet gezien 😥
                            Misschien Morgen ❓

Mijn fotootjes van vandaag staan HIER

Enkele teasers

@Alexx
                            : niet zo snel depri zijn . Ik heb wel een foto van je vaders Porsche 🙄 😉

@Bruno
                            : Je maat in actie
                            😈 😆

ken

hey hey hey

‘t was een leuk dagje vandaag 🙂 ) (kheb zelf e kleurtje)
                              en nog kennis gemaakt met nog andere forumleden 😀

hier onderaan alvast een voorsmaakje

hey Alexx,

jullie stonden idd achter ons, kheb de wagen zien staan, tis een schoonheid!

meer foto’s vinden jullie op

http://s227.photobucket.com/albums/dd88/kenvdv/Porsche%20days%202010/?albumview=slideshow

veel plezier aan iedereen die morgen gaat!!

groeten
                              Ken

Spijtig 🙁

Hey Alexx, jullie stonden blijkbaar net achter ons !

Was me niet opgevallen 😳 . Was voor mij de eerste keer dat ik ben geweest, en moet zeggen dat het een super event is. Weer wat mensen van het forum leren kennen, en het prachtige weer maakte het natuurlijk compleet. Meer dan 300km gebold met het dakje open, wat kan een mens nog meer willen?

Op de terugweg met deze mooie oldie het hele stuk tussen Hasselt en Zandhoven samengereden op de E313. Prachtige wagen, en maar knallen dat ie deed 😆 .

Thumbs up gedaan naar een 993 Cabrio nrplaat 031-*** dacht ik.
                                    Iemand van hier? 🙂

Toevallig iemand foto van de onze?
                                    (de linkse)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.