Spa Porsche days – 16-18 april

Home Forum Porsche Uitstappen Spa Porsche days – 16-18 april

• Maker
    Discussie

• MichM3
    Deelnemer

De jaarlijkse Porsche days op Spa… gratis voor bezoekers!

Wie komt? 😀

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 91)
      • Zeg het maar .
        Wij gaan zaterdag ook (en zondag) 😉

ken

wij zouden zaterdag ff gaan 🙂 )

spreelkt er zaterdag iemand ergens af?
          ginder of onderweg?

Wij komen ook op zondag 🙂

Tot dan!

Plumber

ik ben er de zondag bij, en moet je voor de parade iets doen om mee te rijden ?

greetz

Wij zaterdag en zondag

Ik ben er vrijdag en zaterdag.
                  Geef maar een seintje als je er bent Sidewindr.

Greets,
                  Rufie.

Hey allemaal,

Wie gaat er vrijdag 16 april naar de Porsche Days?
                    Ik dacht misschien een dagje verlof te nemen en eens op vrijdag te gaan (samen met wat collega’s en vrienden).
                    Misschien is het er dan wat rustiger?

En hoe raken we nu op het circuit met de ingestorte tunnel?

Groetjes,

Olav.

@ 911-lover: Ik wil gerust mee foto’s gaan trekken, eventueel met onze Carrera facelift?

Wij zijn aanwezig Zaterdag en Zondag.

Het leuke is ook naar daar rijden, porsche enthousiastelingen tegenkomen en wat spelen op de autostrade 🙂

ik ben ook zeker weer van de partij. Ik parkeer m’n coupé er zeker bij tussen op de parking. Rijden op het circuit vind’k ook net iets te duur voor wat het is, viel achterover vorig jaar toen ik het idee had gevat van eens mee te rijden 😯

Alleszins eerst schokdemper morgen nog eens proberen te fixen, anders zal het met alternatief vervoer worden 😉

ga^proberen de zaterdag te komen.
                          had graag gereden maar ben net op de site geweest en zag die prijzen 🙁 480euro voor een dagje op circuit
                          tzal gewoon bij bezoek blijven :mrgreen: :mrgreen:

zullen we doen
                            ge zal zeker van mij horen

😆 😆 😆

Ik ga proberen zaterdag en zondag daar te zijn 😉

Anders moeten we eens afspreken Bruno .
                              Dan gaan we ergens een mooie fotosessie maken 😉

er is nog iets
                                ik wil ook wel op de site van 911lover staan met een foto van mijnen P
                                kan ook de zondag komen hoor :mrgreen:

oke
                                  zal eerst een paar lessen volgen en begeleid worden door ervaren instructeurs eb dan zullen we wel zien
                                  was deze morgen al door een collega afgeraden mee te doen en mij in te schrijven op een trackday
                                  nu in mei begin ik met een slipcursus in lelystad want je hebt nooit controle genoeg
                                  maar toch ik kom af naar Francochamps want die sfeer wil ik zeker niet missen 😛
                                  waarschijnlijk de zaterdag
                                  Groeten Bruno

Dat is idd geen zekerheid .
                                    Zelf een paar keer onbdervonden .
                                    Zijn de andere klasses volboekt worden ze gewoon in de fun gestoken .
                                    Dan krijg je ervaren circuitrijders en profi’s tussen de “beginners” en amateurs.
                                    Slicks zijn verboden in de fun ,maar je moet eens gaan zien hoeveel van die in de Fun geplaatste mensen dan met slicks rijden .
                                    Doordat de verschillen binnen één klasse met veel wagens op het circuit rijden krijg je echt wel gevaarlijke situaties .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 91)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.