Home › Forum › Porsche Uitstappen › Spa Porsche days – 16-18 april
- Dit onderwerp bevat 91 reacties, 36 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 6 maanden geleden door Boelsphotography.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
met weinig ervaring zou ik niet de Porsche days uitkiezen voor je doop… er wordt stevig gereden en er zijn eigenlijk geen regels… je mag beide kanten voorbij steken, ook in bochten.
Sommige organisaties hanteren een meer strict reglement, met instructeurs enzo die je kan meenemen…
ik weet niet hoe je tegenover circuit rijden staat natuurlijk, want daar hangt veel van af… sommigen hebben het in hun natuur, anderen krijgen het na 100 lessen nog ni onder de knie.
Met weinig ervaring, ga je best in de fun reeks.
Je moet op voorhand inschrijven.juist op de site gekeken en gezien waar en wanneer je kan rijden op het circuit
kan er mij iemand zeggen wat de categorieen juist inhouden niet ervaren,ervaren en circuit
doordat ik weinig ervaring heb op circuit heb ik een beetje twijfel om mij in te schrijven
moet dit op voorhand gebeuren of kan dit dan ook terplaatse en zijn de plaatsen beperkt
ik wil het mij niet beklagen dat ik wel of niet op circuit heb gereden
dank u Bruno[quote=”MRD-Porsche”:1lqititk][quote=”rjf”:1lqititk]Pure geldklopperij[/quote]
ik citeer:De deelnameprijs bedraagt 15 euro. Het ingezamelde bedrag zal integraal worden overgemaakt aan het ‘Centre Arthur Regniers’, dat secundair technisch en beroepsonderwijs aanbiedt voor jongens en meisjes vanaf 13 jaar met een neuromotorische handicap.
Dat vind ik eerlijk gezegd geen geldklopperij …[/quote]
Ok iets te rap gereageerd blijkbaar, anderzijds ben ik al dat liefdadigheidsgedoe wel stilaan beu. Deed altijd met plezier mijn duit in het zakje maar je kan tegenwoordig nergens meer komen of je “moet” / “mag” betalen voor het goede doel ? 😐
[quote=”rjf”:399sl8p3]Pure geldklopperij[/quote]
ik citeer:De deelnameprijs bedraagt 15 euro. Het ingezamelde bedrag zal integraal worden overgemaakt aan het ‘Centre Arthur Regniers’, dat secundair technisch en beroepsonderwijs aanbiedt voor jongens en meisjes vanaf 13 jaar met een neuromotorische handicap.
Dat vind ik eerlijk gezegd geen geldklopperij …
Klopt het dat je dit jaar €15 moet betalen om aan de parade mee te doen, en dat de parade niet meer op het circuit doorgaat, maar wel door het centrum van Spa?
Staat op de website van Porsche en in de Porschist.
http://www.porsche.com/belgium/nl/motorsportandevents/events/porschefrancorchampsdays/Frank.
zaterdag en zondag…
Kijk er al naar uit.
Een bepaalde meeting point?Als het weer een beetje meezit zal ik er zijn op zaterdag of zondag.Het wordt tijd om de paardjes nog eens te kunnen loslaten na een te lange winter.
[quote=”reys”:lu9ztw9z]@ 911-lover Uw site 😯 nu pas ontdekt 😳
[/quote]Beter laat dan nooit 😉 😆
Anoniem8 maart 2010 om 03:44als de zaak het toelaat; aanwezig op zaterdag
@ 911-lover Uw site 😯 nu pas ontdekt 😳
@ MichM3, met de 964 of 966? enkele foto’s van de 964 zou ik wel willen…oude liefde 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.