spacer-spoorverbreder porsche 996

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht spacer-spoorverbreder porsche 996

• Maker
    Discussie
  • ben dus aan het zoeken naar een spoorverbreder
    mocht er iemand iets hebben liggen, let me know

of 15mm achteraan (20mm raakt bij harder inveren heb ik gehoord)
    of de orginele set van 5mm voor elk wiel met de verlengde bouten
    nr 000 044 500 09 (tequipment nr)

weet er trouwens iemand wat deze nw kosten?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Niks van aan ! Ik heb u zien rijden in Zandhoven en het waren zeker YOYO banden….. 8)

Yoyo :happy: Ik bedoelde wel Toyo 😀

Zeker met die Yoyo R888 banden, die geven enorm veel grip

Op mijn dochtertje haar 3-wieler stonden ook Yoyo banden ! :happy:

[quote=”porsche914orange” post=110069]Ziet er veel beter uit. Welke maat lag er weer achteraan op? Bij mij 295. En zonder spacer zit deze soms al tegen de wielkast…[/quote]

De band is 285 breed.
            De spacer is 15 mm, mijn wielkasten zijn wel naar binnen gerold 💡
            Als dat niet was raakte de banden zeker ook.

Verschil in rijgedrag is moeilijk te voelen op openbare weg denk ik. Zeker met die Yoyo R888 banden, die geven enorm veel grip
              Ik heb er enkel nog maar een kort stukje mee gereden op slechte weg om te voelen of er toch nergens iets raakt. Volgende dinsdag zal ik op zolder beter de verschillen gaan voelen denk ik.

Voor de keuring zullen de spacers eraf gaan voor de minste problemen, 3 cm verbreden van spoor is niet toegestaan.

Ziet er veel beter uit. Welke maat lag er weer achteraan op? Bij mij 295. En zonder spacer zit deze soms al tegen de wielkast…

Ghost ziet er ok uit .
                  :applaus:

@ Ghost: Hoe is het rijgedrag nu met de bredere sporing ? Wat met de technische keuring ? Optisch zit het al very snor ! 😉

die van mij moest nog effe naar opc knokke voor een paar kleinigheden.
                      De velgen zouden deze week klaar zijn, hadden iets meer werk ermee en dan kunnen ze meteen de nieuwe banden erop leggen.
                      Dit weekend ook totaal geen tijd, opendeur en morgenavond voorstelling van nw model in de garage.

Waar blijven uw foto’s Mark ❓

Ik ga mijn spacers en bouten nog zwart spuiten, nu vallen ze te fel op.
                        [IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-10-18140159_zpsf2b94e2b.jpg[/IMG]

En geplaatst 😀

Zonder[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-10-18114646_zps74a57028.jpg[/IMG]

Met[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/2012-10-18114634_zps7729d2ce.jpg[/IMG]

Gereserveerd.

Waar zijn die af te halen?

Hebben originele spoorverbreders lichtgewicht voor 993/996 liggen.

2 x 15 mm’. en 2 x 17 mm’. Mogen weg voor resp. 200.00 € en 250.00 €.

De enige goede met ingewerkte bouten en bijhorende wielmoeren, allemaal lichtgewicht.

voila, morgen ophalen
                                  danku voor de link :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.