Spacers 5mm

Home Forum Porsche Talk Spacers 5mm

• Maker
    Discussie

• Stijn Celis
    Deelnemer

Kan iemand me vertellen of dit daadwerkelijk iets uithaalt? 5mm lijkt me zo weinig….

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • 2 cm :first:

20151110_154733-2.jpg

20151110_154744-2.jpg

Helaas raken ze 🙁
        En krijg ik de foto’s niet recht 👿

+1 Piwi, bij mij voor 5mm, achter 7mm :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Hè stekki, regelmatig door liefhebbers aangesproken met vraag wat er juist ‘extra’ is aan mijn 911 wat maakt dat hij opvalt tussen gelijkgezinden, awel een van de zaken zijn de 5mm spacers, niet meetbaar maar wel zichtbaar

Dan ga in de richting van 15 a 20mm moeten gaan :engeltje:

Op mijn Gt3 staan vooraan standaard 5 mm spacers omdat anders de velgen tegen de remklauwen komen.

Nog mooier zou zijn als de velgen gelijk komen met de kas :hail:

[hide]Ik heb OEM 5mm. Het verschil is subtiel, maar het is er wel. Ik zou het niet anders willen ![/hide]

idd, de 5mm is echt wel miniem. De 8mm zie je al als je het weet dat ze er op staan…

nu met twee foto’s naast mekaar zie je het idd duidelijk. (achteraan 8 MM)
                      maar als deze twee auto’s in één toonzaal staan, dan zal je lang mogen zoeken naar de 4 verschillen als er bij één auto rondom spacers zitten van 5 mm.
                      ik heb ze er bij mij vooran op zitten omdat ik ze had liggen, maar ik zou ze er niet voor gaan kopen. andere banden met of zonder velgrandbescherming kan zelfs een groter optisch verschil geven.

mooi en vind ik optisch een groot verschil

Zie hier

zelfs optisch heel weinig EN niet zomaar je eigen bouten blijven gebruiken. je moet ook langere bouten hebben icm 5mm spacers.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.