Spacers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Spacers

• Maker
    Discussie
  • Ik zou graag op mijn 911 spacers plaatsen van 21mm , vastgebout op de as. Weet iemand of dit problemen gaat geven bij de keuring of zien die mannen daar niet om ? 😯
    Het plaatsen van spacers kan dit ook problemen geven op de uitlijning?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • [quote=”Carerra 3.0″:1n6jxdpa]Spacers zijn “verboden voor het verkeer”. [/quote]

Hangt er van af, worden ook wel eens af fabriek geleverd door Porsche, kan me moeilijk voorstellen dat die dan verboden zouden zijn 😕

ik heb er ook geen probleem mee gehad !

Dan zullen ze idd ze niet gezien hebben.
          Ik ben ook ooit door de keuring geraakt met 4 spacers van 1,5 cm op mijn BMW

dan hebben ze ze niet gezien

sommige reeksen van rh hebben ze origineel maar nu met de nieuwe wet zijn die eigenlijk verboden
            bij deze velgen koop je een soort van spacer welke je eerst op de auto monteerd en daarna zet je de velg erop

mijne is gekeurd met spacers van techart (jan 2006) ook al mogen ze niet 🙂 )

Verwacht je dan maar aan een rode kaart !

Keuring tegenwoordig heel streng, Kijk HIER maar eens

[quote=”Bjorn”:i8shu2md]Ik zou graag op mijn 911 spacers plaatsen van 21mm , vastgebout op de as. Weet iemand of dit problemen gaat geven bij de keuring of zien die mannen daar niet om ? 😯
                  Het plaatsen van spacers kan dit ook problemen geven op de uitlijning?[/quote]

Spacers zijn “verboden voor het verkeer”. 👿

Een vriend van me heeft er nog 4 liggen van 21mm. PM me maar indien interesse, dan informeer ik eens bij hem.

Denk dat een heruitlijning niet nodig is.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.