Spannend ritje

• Maker
    Discussie

• Loots danny
    Deelnemer

924 naar Polen gebracht,voor restauratie!
      Gelukkig zijn de tarieven hier anders,en was het de moeite om hem te brengen. 3x goedkoper,en geloof me….hier wonen stielmannen! 😉

Attachments:
      • image_2014-04-09.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • Zeer briljant!
        Ti’s door zo een gekken als ik,dat 70% van de Porsches nog bollen! 😉

Had ik te briljant idee,om mij een afgejakkerd ding,aan te schaffen.

Briljant idee…… 😉

terug origineel kleurke geven…

@cabrio Wim…..geen idee.
              Voor die prijs….?
              Het gaat alleszins beter zijn dan nu. Bordeaux is zijn originele kleur.
              K ben er nog niet uit…welke kleur ik wil.
              K vond deze wel iets hebben….simpel…maar mooi gedaan.

Attachments:
              • image_2014-04-10-5.jpg

Rit er naartoe was al een avontuur op zich blijkbaar. Kijk uit naar foto’s van de resto.

De foto van dashboard is van mijn turbo.
                  Deze zijn van de n/a

Idd zonder een contact persoon,is het onmogelijk om zoiets te doen.
                  Ik spreek zelf geen Pools,lijkt wel Chinees! 🙂
                  Als ze weten dat je van het westen bent,verhogen ze hun prijs onmiddellijk!
                  Wat ik best kan begrijpen,de techniekers werken hier aan 4€/uur.

Attachments:
                  • image_2014-04-10.jpg
                  • image_2014-04-10-2.jpg
                  Wim

[quote=Polanski]Nu staat hij op zijn plaats,en na Pasen herspuiten ze hem kompleet….voor 500€![/quote]

Met wat gaat die dan gespoten worden, waterverf of latex. :mrgreen:

PB

Simpelweg omdat…

[quote=”Polanski” post=164399] Ben zo blij met mijn fantastisch mooi 924 dashboard ![/quote]

>>klik<< :sleep:

Die eerste attachment foto begrijp ik nog ni? Radio gestolen onderweg?

Als je de juiste mannen kennen en je spreekt de taal is het idd een must-do. Maar voor een doorsnee belg (ik wil niet typerend zijn) is het praktisch niet te doen om de juiste stielmannen daar uit te kiezen. Zeker als je de taal niet spreekt en geen inside man hebt.

Ik woon bijna in Polen….of ik zit hier toch veel.
                            Het is begonnen met een stom ongelukje met mijn oude A6.
                            K had een betonnen bloembak niet gezien,en rechts vooraan,was het deftig mis. 🙂
                            Mijn vriendin zei….weet je wat…ik ken iemand…laten we er naar kijken,wat hij kan doen. De man….op zijn gemakje….bukt…kijkt…en verteld me doodleuk….voor 300zl is da gefixt! Dwz 75€….ik dacht…weet je wat….laat hem proberen…ik kan niks verliezen….en het zal wel beter zijn,dan ervoor. Wel,je mag komen kijken….feilloos hersteld! Daarom geef ik hem nu is een volledige wagen,en laat hem zich maar is uitleven! 4 blutsen….zwarte motorkap…een hoop werk. Als hij dat kan,voor die prijs,dan volgen er nog! 🙂

XXX

Succes met de restauratie. Er zitten heel wat stielmannen in Polen (zijn gewilde lassers hier op de arbeidsmarkt).
                              Gezien je uw adressen kent zal ‘t wel meevallen zeker. Hopelijk veilig en degelijk hersteld terug. :happydance:

jouw naam doet Polen alle eer aan! Dat er daar stielmannen wonen weten de Belgen ook al dus ik denk dat je wel goed zit als je zelf de goede adressen kent, misschien een filiere opstarten voor te restaureren Porsches.
                                Post zoveel mogelijk fotootjes 😀

Wow, spannend verhaal. Ik geloof ook wel dat er ginds stielmannen zitten, maar net zozeer ook prutsers. (Eigenlijk ‘t zelfde als bij ons dus he)

Benieuwd naar ‘t resultaat!

en dan een spannend ritje terug :driver: hopelijk dan met de juiste banden hé

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.