Home › Forum › Zeverhoekje › speakers
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 4 maanden geleden door Mart WTL.
-
MakerDiscussie
-
22 september 2016 om 10:37
Off topic:
Ik begin toch ook wel erg nieuwsgierig te worden hoe die speakers klinken … :music:
Sterker nog, ik ben meer geinteresseerd in die speakers dan in die Pannemera … :popcorn:
TIP: Onze verloren zoon is vasthoudend, wellicht toch maar een keertje netjes die zaak afhandelen dan!! :coolness:
-
MakerDiscussie
-
Oeps, het dossier loopt op. :wtf:
Het tribunaal gaat eerst maar even met reces denk ik … :think:
Misschien dat het Tribunaal toch vast een fotootje van de doos kan bekijken? :coolness:
Daarna dan wellicht, gaat het Tribunaal de speakers in die T maar es inspecteren …
Ik heb het even opgezocht en inderdaad ruim vijf jaren is deze speaker discussie al aan de gang. Ja jullie lezen het goed, vijf jaren al duurt dit welles-nietes spel !!
Van op een afstand bekeken ligt de waarheid zoals meestal ergens in het midden. Maar zelfs dat doet er niet toe. Is het effectief zo moeilijk om beiden een halve toegeving te doen en van z’n principes af te wijken? Geen van beide gaat er uiteindelijk ook maar één boterham minder door eten.
Je zal waarschijnlijk achteraf verbaasd zijn hoeveel gemoedsrust je zal krijgen wanneer dit voor eens en altijd van de baan is. En zonder een deuk in je ego, integendeel.Het enige resultaat wat jullie nu boeken is een negatieve sfeer op dit forum die effectief liefhebbers weg houdt/jaagt of in twee kampen drijft. (Op een enkele ramptoerist na die het heerlijk vindt om bitsige discussies te lezen en te zien hoe twee volwassen mannen elkaar figuurlijk de haren uit het hoofd trekken.)
Zoals iedereen kan vermoeden zullen de webmaster en moderatoren dit niet laten gebeuren. Elke post, van wie dan ook, die ook maar enige insinuatie maakt naar dit onderwerp wordt vanaf nu onverbiddelijk verplaatst of gewist. Het kan niet zijn dat jullie op geen enkele manier ‘on speaking terms’ zijn, en PFB maar als enige gebruiken om te bekvechten.1 Mailtje…
Hey x,
Seg euh… die speakers 😉
Zou’k die nog hebben voor dat de 996 een oldtimer wordt?
Anders kom ik de Focals eens terugbrengen en doe ik gewoon verder met de standaardspeakers hoor.Als je graag hebt dat ik de andere ook post moet je maar verder blijven replyen…
Verstuurd op 21/02 terwijl ik de verkeerde speakers al van in november ofzo had.
Dus na 4 maand van excuses begon het eindelijk mijn keel uit te hangen. Maar de toon was imo nog altijd vriendelijk.De rest is de gewoonlijke JV blabla… Geen speakers, wel speakers, kapotte speakers, kapotte dozen, etc… elke keer een ander verhaal :salut:
Als ik effe moeite doe vind ik waarschijnlijk hier op ‘t forum ook nog zijn reply terug waarin hij beweert dat hij “persé iets anders op de factuur moest zetten als omschrijving”, nu ineens is er wel een factuur mét de juiste omschrijving en zo gaan we maar verder, en verder en verder….Sorry seems to be the hardest word. Spijtig.
[quote=”Mart” post=242059]Ok, de hamvraag, wat is er nu met die ingeleverde speakers gebeurd?
Zelf draai ik ook al een tijdje mee in de zakenwereld, maar het is dus zeer belangrijk lijkt me om de zaken van elkaar te scheiden en niet alles op een hoop te gooien (is niet zakelijk namelijk).
Deze zaak (Draadje) gaat dus over een al dan niet geleverde/betaalde speakerset toch?
Of gaan we nog separaat Draadjes starten over ‘Wat kan er allemaal misgaan met bevriende Porschisten op een P meeting?’ en ‘Hoe paranoide zijn Porschisten eigenlijk?’ :popcorn:
Het onpartijdig Tribunaal denkt (my 2 cents):
– Of die beschadigde set leveren, dan heb je in ieder geval geleverd en is het Bart zijn probleem wat ie met het setje doet.
– Of het aankoopbedrag retourneren, behalve als je zaak een BV was (zonder persoonlijke aansprakelijkheid/verhaalbaarheid) en je vanuit de BV hebt geleverd en de BV inmiddels failliet is verklaard.[/quote]
Mart maakt hier de fout door sommigen hun verhaal voor waarheid te aanzien. Maar de beste oplichters zijn diegenen met de mooiste praatjes. Maar als er nooit ingeleverde luidsprekers zijn dan kan ik deze ook nooit terug bezorgen. Of denken jullie nu echt dat ik na al maanden van verkocht te zijn geweest beschadigde speakers zomaar even terug zou aanvaard hebben en braaf terugbetaald zou hebben??? Misschien dat sommigen dat wel denken dat het zo werkt? Je koopt een Porsche, vlamt er na een paar maanden tegen een boom mee en gaat dan naar de garage zeggen dat je de wagen toch niet moet hebben. En je vraagt je centen terug? En over omschrijving op de factuur of geen factuur zijn? Factuur staat op zijn toenmalig bedrijf en zit in de Boekhouding. Is met BC betaald en omschrijving is duidelijk luidsprekers focal type 165K2POWER. Ik kan dat zo uitprinten. De zaak is een BVBA en heeft nooit maar dan ook nooit cashproblemen of problemen met leveranciers gehad, integendeel. Deze staat sinds maart 2015 passief en dit na de verkoop van het inmiddels afbetaald handelspand. Met een mooie spaarpot op de rekening. En zal eind deze maand vereffend worden omdat ze niet meer nodig is (of hoe noemen ze dat, sluiten dus). Na de roerende voorheffing en nog de rekening van notaris, boekhouder, curator en ik weet niet wat nog allemaal betaald te hebben. En de overschot is voor mij het extraatje van 14 jaar een winkel gehad te hebben en voor een extra leuk speelgoedje. Wat er in e-mails is geschreven weet ik niet, simpelweg omdat ik er zeker van ben dat er toch veel zaken gemanipuleerd zijn. Wat als IT’er waarschijnlijk heel eenvoudig zal zijn. Trouwens bij mij was het direct telefoneren en niet mailen of sms’en sturen. Dus veel e-mails zullen er niet zijn, twee, misschien drie? Veel (ex)forumleden zijn langs geweest. En ik denk niet dat er iemand slechte ervaringen heeft. Namen zal ik niet noemen maar mensen met een 994S2, 968, 993 turbo, 996 turbo, koppel 964 modellen … Sommigen zijn hier nog actief en sommigen zijn na welke redenen dan ook het afgestapt.Ach ik heb mij er bij neergelegd dat de verhalen hier nooit zullen stoppen. Ik kan het spel ook meespelen en even smerig gaan doen. Dan laat ik even het privé akkefietje weg (ik noem het echter geen akkefietje maar een “zogenaamde vriend” die een andere “vriend” een kl..te loer draait en zelfs die zijn huwelijk op het spel zet) :
– Een product -speakers in dit geval- worden verkocht.
– Factuur op een bedrijf en betaling met BC.
– Speakers worden door koper gemonteerd maar tijdens de montage beschadigd.
– Beschadigde speakers gaan terug in de doos en worden vooraan in de wagen gelegd.
– Na vele maanden wordt er tijd gevonden om de doos terug te gaan inleveren en centen terug te vragen.
– Ondertussen heeft de doos alle hoeken van de kofferruimte gezien en is deze gescheurd.Dan zijn er twee pistes :
1/ de goederen worden geweigerd wegens beschadigd. Koper kwaad en vertrekt terug met zijn beschadigde goederen. Lastercampagne wordt opgestart en eens zijn verhaal een eigen leven is beginnen leiden kan hij niet meer terug en moet hij zijn verhaal verder blijven vertellen.
2/ goederen worden -om alle ellende te vermijden- terug genomen en het bedrag wordt terug betaald. Voor de mensen die kunnen volgen en iets van boekhouding kennen : factuur stond op een bedrijf en met BC betaald. Logisch is dan ook een creditnota op naam van dit bedrijf. En nog meer logisch is dan dat ook het bedrag terug via overschrijving aan dit bedrijf zou betaald worden.
Dus ik speel het nu even op de manier dat Bart het speelt en dan puur zakelijk : waar is de creditnota? Ik heb er geen in de boekhouding zitten (wat ook logisch is daar de producten nooit zijn terug genomen en gecrediteerd). Ergens gaat zijn verhaal de mist in. Als ik dan lees dat hij “toevallig” een set focals in zijn VW bus heeft gestoken? Dan heb ik zo een vermoeden waar de speakers naartoe zijn. Online gekocht? Natuurlijk want van focal kun je elk onderdeel apart bestellen. Misschien de beschadigde stukken vervangen door online nieuwe gekocht te hebben? Om de set terug compleet te maken?
Dus Bartje ik speel het nu even op jouw manier en zakelijk. Zoals Mart vraagt zal ik ook eens zakelijk en privé gescheiden houden : mag ik hier even de kredietnota zien verschijnen aub!!!!!!!!!! Geen verhaaltjes of rond de pot draaien maar jij beweert de speakers terug gebracht te hebben? Dus ik moet een kredietnota hebben gemaakt om het aankoopbedrag terug op de rekening van jouw bedrijf te storten? Dus de kredietnota moet in jouw bezit zijn EN terug te vinden zijn in zowel mijn als jouw boekhouding. En op zowel mijn bankuittreksels als op die van jou moet een overschrijving van 420 euro terug te vinden zijn. Toch leuk als twee vennootschappen alles op papier moeten hebben staan.
En al de rest is pietpraat en kronkelen om je verhaal dat een eigen leven is beginnen leiden vol te kunnen houden. De kredietnota zullen we wel nooit te zien krijgen zeker. Want die is er nooit gemaakt en simpelweg omdat er nooit iets is terug gebracht en aanvaard. En nu mogen de moderators of het opperhoofd ermee doen wat ze willen. Er is nog een leven buiten een forum waar ze u constant een kl..t proberen af te trekken. Telkens wil ik niet meer reageren en eigenlijk boeit het mij ook niet meer. Veel kwaad kan het toch niet meer. De winkel is gesloten en verkocht en dat hoofdstuk is nu proper afgesloten. Wat ik nu nog doe is als een vorm van hobby en om de vroegere trouwe klanten -die vrienden zijn geworden- GRATIS verder te helpen. Ondertussen -eigenlijk al 5 jaar mee bezig- volledige nieuwe activiteiten bezig en ik laat mij niet meer opjutten of zotte dingen doen. Elk jaar heb ik een veiligheidsonderzoek naar mijn doen en laten en als mijn attest van goed gedrag en zeden ook maar 1 ding vermeld is het einde activiteiten. Dus moesten we elkaar eens tegen komen dan zal ik braaf u de rug toekeren. Wettelijke zelfverdediging is natuurlijk nog iets anders. Maar troost u je gaat mij zo kwaad niet meer krijgen.
Mijn olifantenvel is dikker en dikker aan het worden 😉
[quote=”Mart” post=242059]Ok, de hamvraag, wat is er nu met die ingeleverde speakers gebeurd?[/quote]
Dat weet ik niet.
Bij JV hangt het antwoord af van het “moment du jour”: Eerst was de karton waar ze inzaten beschadigd, dan waren de speakers beschadigd, dan had ik geen factuur, dan had ik wel een factuur maar had ik gevraagd om er iets anders al omschrijving op te zetten (!), dan heb ik ze helemaal niet teruggebracht, dan ben ik daar toegekomen en in mijn boosheid de speakers over de toog geflikkerd… De beste was nog toen hij beweerde dat ik er helemaal nooit geweest was en ik *hem* eruit gepikt had om 420 Euro te verdienen.Hij beweert (als hij het niet alweer verwijderd heeft want hij heeft het druk met zijn replies aan te passen) dat de Focals altijd op stock waren. Ik moet maar effe snollen in mijn mails en ik kan jou zwart op wit laten lezen dat het correcte model effectief niet binnen was en “dat Focal niet meer leverde in Belgie”. De reden waarom Focal niet meer leverde “in België” is me later ook verteld geweest. 😕 Hij ging dan Pioneers leveren maar ook daar was het correcte model niet binnen. Ik blij want ik wou Focals, geen Pioneers, maar soit, ik had weinig keus want van terug betalen was toen al geen sprake meer.
Het stinkt en het rammelt langs alle kanten.
Ik ben die speakers gaan terugbrengen na een half jaar bedelen achter de correcte speakers. Vriendelijk en onnozel zoals altijd en hij “ging het dan wel overschrijven”. Die speakers en doos waren zoals ik ze had meegekregen. Hij heeft nog bij mij in de auto gezeten om uitleg te geven over de dubbeldin die ik er ondertussen in geplaatst had.En je maakt één kapitale fout: je spreekt over “bevriende Porschisten op een P meeting”. Dat dacht ik over JV ook, hij niet. Hij kiest zelf zijn vrienden en die pipo’s op een rondrit zijn kennissen. Kennissen mag je blijkbaar “pakken”.
Eén ding vraag ik me af: wanneer het moment was dat hij gedacht heeft “Wete, die kan naar zijn geld fluiten”, en of hij het ook zou gedaan hebben moest hij op voorhand geweten hebben dat ik er 6 jaar later nog steeds zou zitten over zagen.
Eén pm van hem aan mij is genoeg. 1 Pm van hem met daarin de woorden: Sorry maar, …
Ik moet die 420 Euro niets eens meer hebben, en ik zal er dan nooit nog met een woord over reppen. Maar iemand pakken en doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is, sorry, not in my book.Ok, de hamvraag, wat is er nu met die ingeleverde speakers gebeurd?
Zelf draai ik ook al een tijdje mee in de zakenwereld, maar het is dus zeer belangrijk lijkt me om de zaken van elkaar te scheiden en niet alles op een hoop te gooien (is niet zakelijk namelijk).
Deze zaak (Draadje) gaat dus over een al dan niet geleverde/betaalde speakerset toch?
Of gaan we nog separaat Draadjes starten over ‘Wat kan er allemaal misgaan met bevriende Porschisten op een P meeting?’ en ‘Hoe paranoide zijn Porschisten eigenlijk?’ :popcorn:
Het onpartijdig Tribunaal denkt (my 2 cents):
– Of die beschadigde set leveren, dan heb je in ieder geval geleverd en is het Bart zijn probleem wat ie met het setje doet.
– Of het aankoopbedrag retourneren, behalve als je zaak een BV was (zonder persoonlijke aansprakelijkheid/verhaalbaarheid) en je vanuit de BV hebt geleverd en de BV inmiddels failliet is verklaard.[quote=”JV” post=241969]Plus teveel valse accounts die teveel dreigementen beginnen te sturen. Ik moet hem wel 1 ding nageven : klasse om mijn privé -mailadres gevonden te hebben. Het is wel duidelijk dat de verschillende accounts dezelfde wijze van schrijven hebben. En zelfs mijn privé GSM nummer blijk je achterhaald te hebben?[/quote]
Sorry maat.
Om zo’n dingen te achterhalen daar begin ik niet aan (indien het me al zou interesseren), dus als je effectief dreigementen via mail en telefoon krijgt dan is dat waarschijnlijk van één van je andere “gelukkige” klanten.
Sterkte![quote=”JV” post=241995] Dus Bart gebruikt hier 420 euro terwijl het maar over 160 euro zou gaan. [/quote]
Voor *jou* gaat het blijkbaar maar om 160 Euro, voor mij nog steeds over 420. Cool wel dat ik nu weet welke mark-up jullie gebruiken, en daarom dat vergelijkbare sets op de internetwinkels voor veel minder gaan. ‘s Anderendaags geleverd. Gratis…
Voor de rest weer veel geblaat en weinig wol. Welles/nietes-spelletje. De bewijzen (onze mailconversatie) waarvan je weet dat ik die heb, op voorhand al ontkrachten, etc… Al dat werk, al dat gedoe? Hoe lang al ondertussen? 5 jaar? 6 jaar? En maar blijven spartelen en blijven doorgaan en dat voor een (in jouw geval) 160 Euro. Je moet ze *echt* nodig gehad hebben.
Dan dat gedoe over ‘t forum en hoe iedereen toch tegen jou is? Valse accounts, roddel en lastercampagne, manipulatie, etc… Denk je nu echt dat je *zo* interessant bent? Je begint -denk ik- zelfs al te denken dat de Belgische OPC’s mee in het complot zitten! Kan haast niet anders. Hoe verklaar je anders dat je op onderhoud gaat en even later een defecte relais hebt?
Mensen die iedereen bij hun pietje pakken denken uiteindelijk ook altijd dat ze zelf bij hun pietje gepakt worden 💡Maar soit,als ik het goed begrepen heb heb je voor de optie “elke keer ik iets post gaat Mushroom over zijn speakers beginnen” gekozen. Heren mods, zoals we afgesproken hebben: als mijn geblaat het forum schaadt verwijderen jullie me maar. This forum isn’t big enough for the both of us.
Even reageren voor zover ik dat kan en mag : Bart is idd. een focalset van 16,5cm komen kopen. Hij was bij een andere winkel gaan informeren en daar zeiden ze dat het 16,5 cm moest zijn. Ik had toen dezelfde wagen (996 4S) maar Bart bestelde toch de 16,5 cm. Als een klant via e-mail een bestelling plaatst bestel en/of lever ik dat. Zo simpel is het. Vraagt een bedrijf 10 maal een samsung S6 en daarna moesten ze eigenlijk de samsung S7 hebben dan is dat hun verantwoordelijkheid. Ik probeerde dat steeds recht te zetten -zonder gezever en gezaag- op voorwaarde dat dan de geleverde goederen en in de onbeschadigde originele verpakking zaten en zeker niet waren gebruikt. Ook binnen een korte termijn gereageerd en terug gebracht. Soms maakte ik er zelfs verlies aan maar het probleem werd steeds vakkundig recht gezet. Dit is in het verleden meermaals gebeurd en steeds perfect opgelost. Als zelfs UZ Leuven, Gemeente Tremelo, Keerbergen …, AXA, Belfius, politie Antwerpen, Jungheinrich, Ortec en vele andere bedrijven ons als hun meest vertrouwde leverancier hadden zegt dit in mijn ogen toch genoeg. Dus Bart vraagt en ik verkoop. Trouwens zowel de 13 als 16,5 cm set waren toen gewoon altijd op voorraad. Achteraf is er bij een samen uitstap en privé treffen een en ander verkeerd gelopen. Op aanraden van anderen ga ik daar niet verder over uitweiden. Maar de deze morgen ontvangen PM en twee e-mails deden mij inzien hoe de situatie met Bart en zijn vroegere bedrijven er werkelijk uit ziet en begrijp ik eigenlijk niet waarom er hier over speakers wordt gezeverd. Nu weer enkele tijd later komt opeens Bart de winkel binnen gestormd en eist zijn geld terug. Ten eerste maanden na aankoop en ten tweede beschadigde speakers -waarschijnlijk ten gevolge van montagefouten- en in een verpakking die precies de eerste Wereldoorlog had meegemaakt. Ik heb dit geweigerd -ook door de daarvoor voorgevallen zaak in privésfeer- en vraag hem de winkel te verlaten. En vanaf toen is er tegen mij een roddel- en lastercampagne opgestart en ben ik hier op het forum en op elke bijeenkomst als oplichter uitgemaakt. Omdat Bart hier toen moderator was en er duidelijk veel valse accounts circuleerden ben ik toen hier op het forum weg gebleven. Ook als IT’er was het voor hem niet moeilijk om e-mails zodanig te manipuleren zodat ik die precies had gestuurd. Pas lange tijd later heb ik mij hier terug onder een andere account geregistreerd en mij ook direct voorgesteld met een knipoog naar mijn vorige niet meer gebruikte account, en dit om discussies te vermijden. Spijtig dat het steeds hetzelfde gezever blijft en nog meer spijtig is dat de beheerders als een paard met oogkleppen op het verhaal van hun moderator geloofden. Misschien had ik vanaf het begin ook mij meer het clubke moeten gesmeten hebben en gezien hoever we konden gaan. Maar ik kan tenmisnte nog ‘s morgens in de spiegel kijken. En ik heb besloten om dan maar terug hier te gaan stoppen met te posten en de echte vriendenkring nog wat meer te “onderhouden”.
Voor diegenen die het bedrag 420 euro zien staan : dat is de verkoopprijs. En zo zijn er tientallen sets verkocht. Over de jaren heen en naar alle merken gezien zullen het duizenden sets geweest zijn. En je hebt altijd klanten die positief zijn en klanten die een slechte ervaring hebben meegemaakt. En ja soms is het niet opgelost zoals een klant het eigenlijk graag had. Maar ik durf nog steeds mij overal in het openbaar laten zien en vele vroegere klanten praten nog graag over de vroegere winkel en hoe graag ze over de vloer kwamen. Nu 420 -eigenlijk 419- euro verkoopprijs is 346 euro excl. BTW. Algemeen geweten is dat aankoopprijs maal twee de verkoopprijs is. Dus de normale aankoopprijs bedroeg toen 173 euro exl. BTW. Ik kocht destijds rechtstreeks bij een Buitenlandse groothandel die aan parallel import deed. En daar was (voor Focal) bijna nog 10% extra korting op. Exact weet ik het niet meer maar de aankooprijs was iets van een 160 euro exl. BTW. Aankoop via Buitenland is geen BTW voorschieten en een set als “vervanging beschadigde set na eigen montage” afboeken is dus ook geen BTW te betalen. Dus Bart gebruikt hier 420 euro terwijl het maar over 160 euro zou gaan. Of 1,5 tankbeurt van een porsche. Dit gezegd zijnde valt zijn verhaal hier nogmaals in het water en gelukkig beginnen meer en meer mensen dit ook te beseffen.
Hiermee sluit ik het af. We weten ook al heel lang dat we nooit meer samen door een deur kunnen en dat als we ooit elkaar moesten tegen komen het hopelijk gewoon uitdraait op elkaar de rug toekeren en de andere kant uitwandelen. Ik zou veel scheldwoorden en wat dan ook kunnen neerschrijven maar dat ga ik niet doen. Wij hebben het achter ons gelaten en bekijken het als toen de foute vrienden gekozen te hebben. Iedereen die eens nadenkt zal beseffen dat hij of zij ook wel eens mensen in hun vriendenkring opgenomen hebben waarvan achteraf is gebleken dat het een grove fout is geweest. Onze -mijn vrouw en ik- vriendenkring is niet groot. Niet te verwarren met een kennissenkring. Wij beperken ons tot de mensen waarvan we op kunnen steunen. En zij ook op ons. Zonder wantrouwig te moeten zijn voor rare “neveneffecten”.
Einde zaak voor ons. Bart mag zijn mooie verhalen gerust verder de ronde laten gaan. Maar naar wat ik vernomen heb zal dit nog het minste van zijn zorgen zijn. Ik laat mij niet meer op stang jagen en heb nu weer een dik kwartier verloren om mijn kant te vertellen. Het is spijtig dat het hier een select clubke van al dan niet veel fictieve accounts blijft. Over de jaren heen heb ik hier al veel echte forumleden het zien aftrappen. En steeds was een kleine groep (veel fictieve?) personen de oorzaak.
Mensen zeggen (of vragen) mij: Mush, waarom begin je daar toch altijd over op ‘t forum? De rest van ‘t forum heeft daar toch niets mee te maken? Wel, die mensen hebben gelijk. Alleen is mijn antwoord dan: ‘t is de enige plaats waar ik iets van reactie krijg.
Pm’s en mails werden jaren geleden al niet meer beantwoord.Ik heb 420 Euro betaald voor speakers, heb die bij J besteld omdat ik hem kende van ‘t forum en de rondritten, ben er achter getjokt naar waar toen zijn winkel was en J had me een verkeerde maat meegegeven (13cm ipv 16cm, J was de specialist, ik niet, ik heb speakers besteld die in mijn 996 zouden passen), terug naar daar getjokt om die speakers terug te gaan brengen en (lang verhaal kort) sindsdien geen speakers meer gezien, noch mijn geld terug.
Wat hij en zijn vrouw precies achter hun gelaten hebben, wat die losse handjes er komen bij doen… Ik weet het niet. J mag me altijd mailen of pm’en (of het hier in ‘t breed uitsmeren over ‘t forum) want ik ben even benieuwd als de rest van jullie. Ik ga er alleen deze keer bij vermelden dat als ik hier weer een hoop leugens moet lezen IK het er deze keer niet zal laten bij zitten. Ben heel dat gedoe over die onnozel speakers en dat gekronkel errond ook str*ntbeu en sp**gzat tegelijk.
Ik wil niemand iets laten zeggen, ik ga ook niemand “van ver” bedreigen zoals ik een paar weken geleden weer bedreigd ben, en ik ga zeker niet ter plaatse om het gaan uit te babbelen, het spijt me maar ik kan tussen de regels lezen. Ik zou dus zeggen: ofwel geef je me mijn geld ofwel blijf je hier gewoon weg als je niet telkens aan dit verhaaltje wil herinnerd worden. Is de rest van ‘t forum het ook beu, dan moeten ze MIJ er maar af flikkeren. Het spijt me echt maar ik *blijf* hier geen offerteverhaaltjes lezen over iemand die een forumlid “pakt” voor een luizige 420 Euro. Dan liever niks.
‘t Is echt simpel hoor: 420 euro afgedokt, 2x naar ginder getjokt en NIETS in de plaats. Me no likey :salut:
Even paar minuten tot bezinning gekomen en post gewijzigd -en andere posts gewist- want Bart heeft maar 1 bedoeling : mij hier dingen laten verkondigen zodat hij klacht wegens dreigementen kan indienen zo de aandacht van hem weg te trekken. Plus teveel valse accounts die teveel dreigementen beginnen te sturen. Ik moet hem wel 1 ding nageven : klasse om mijn privé -mailadres gevonden te hebben. Het is wel duidelijk dat de verschillende accounts dezelfde wijze van schrijven hebben. En zelfs mijn privé GSM nummer blijk je achterhaald te hebben? Het is mij en sommigen (ex)forumleden uit mijn regio wel duidelijk geworden dat de rotte appels nog steeds op het forum actief zijn. Soms heb ik veel zin om eens echt neer te schrijven waarover het gaat. Maar dan is het weer laster en smaad dat ik aan mijn broek heb. Want het is te lang geleden en we hebben geen bewijzen. Helaas maar ik ga er thuis ook niet meer over beginnen.
EN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID HET GAAT NIET OVER 420 EURO EN EEN PAAR SPEAKERS.
(gelukkig weten sommigen waarover het gaat en geven ze mij en mijn vrouw volledig gelijk)‘t Gaat hier over principes, niet over die 420 Euro.
Maar hij heeft (of had) ze toen blijkbaar harder nodig dan ik, anders doe je zoiets niet.
Als je dan de grote sier komt maken op ‘t forum met een prijsofferte hier, en een prijsofferte daar, en vragen over welke opties je op je nieuwe 991 zou nemen, of dat je niet beter een “stier” zou bestellen, wel, dan kom ik nog maar eens achter mijn 420 Euro vragen.‘k Heb hier ook nog een akkefietje lopen over een kleine 50k Euro, als die piept heeft hij ook prijs.
Het spijt me maar mensen bepikken doe je niet :salut:
@Mart, heb verleden jaar nog Focals besteld voor de T5. Online besteld en 2 dagen erna netjes thuis geleverd én in de juiste maat. Ik laat ze jou wel eens horen 8)‘k ben niet zo mee in het verhaal van de speakers en de losse handjes, maar ‘t is wel spannender dan Netflix… :sarcastisch
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.