SPEEDLINE for Porsche 18″ 964 turbo 3.6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht SPEEDLINE for Porsche 18″ 964 turbo 3.6

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een set originele Speedline for Porsche velgen, zoals die op de 964 turbo 3.6 stonden:

voor: 8J x 18 ET 52
    achter: 10J x 18 ET 61

Geen RH of Keskin of dergelijke maar de originele. Iemand tips?

Mvg
    Steve

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • Just for info the wheel prices at Porsche Germany:
      front wheel (w/o tyres): 1.975 EUR
      rear wheel (w/o tyres): 2.185 EUR

oooaaaarrrghhh, mijn hart!!! 9500 euro?!! Jezus… wist niet dat die speedlines van massief goud waren?! Ik vond de 53000 Belgische frank per stuk destijds zonder BTW en band er al over voor de RS’93 velgen (ook Speedlines) die op mijn 993 4S lagen, maar de prijzen zijn duidelijk nog een beetje… ahum… ‘geëvolueerd’…

Hello from Germany,

sorry, but I speak just German and English. A friend of mine is selling a (as new) set with (nearly) new tyres. The wheels and the tyres (Pirelli ?? N4) have ‘run’ 1.500 km and are 3 years old (as far as I know). The sales price for the set is not ‘cheap’, as the actual sales price at Porsche is nearly 9.500 EUR.

If you are interested, I would need your contact details for forwarding.

Kind regards,

Ook bedankt Jean Pierre, maar ik heb reeds een mooie set RH’en, mijns inziens zowat de beste replica’s die er zijn. Zoek nu een set ‘echte’.

Mvg
            steve

Als je na een tijdje zoeken alsnog Keskins wilt dan kun je bij mij terecht…

Bedankt, maar geen succes, geen ‘oude’ velgen …

De invoerder MAYER te Brussel misschien ?

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.