Speedline for Porsche 964 3.6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Speedline for Porsche 964 3.6

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel aangeeft heb ik een nieuwe originele set in de originele dozen liggen, nooit uitgehaald.

Deze velgen zijn niet echt te koop maar ik zou misschien overwegen om de Porsche helemaal te laten overspuiten.
    Dit zou perfect moeten gebeuren en ik vermoed dat ik dan richting 10K tot 15K moet neerleggen.

In die optiek kan ik er misschien mee leven als er minstens 15K wordt gegeven omdat ik dan een perfect exterieur heb.

Ik heb geen foto’s omdat de velgen zijn opgeborgen in een stalling maar de kenners kennen de velgen wel.

Reactie op de prijshoogte kan ik begrijpen maar ze moeten zeker niet weg, liever niet eigenlijk …. :coolness:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Hopelijk krijg je er geen spijt van …

Heb ze net verkocht.

@GHHALLY

Ik zou zeggen, koop ze zeker mocht je interesse hebben in die velgen.

Wist wel niet dat ze nog nieuw te verkrijgen waren, we leren bij :up:

Dan zullen mijn zeker nog niet verkocht geraken :think:

Nieuw nog perfect te koop, heb hier een offerte liggen. 8.5k €

de groep op facebook noemt Porsche 964 B / S / T

@ de_koen

Interessant nieuws.
                Ik ga het daar even bekijken.

Bedankt voor de info.

Heb je een link naar dat forum, ik vind via Google :
                https://www.porscheclubgb.com/regions-registers/registers/classic/964
                :up:

zijn nieuw nog steeds te koop voor 8K
                  op Fb Porsche 964 club staat er een nieuwe set incl nieuwe Michelins te koop voor minder dan wat ze nieuw kosten bij Porsche….

123

:wtf:
                    ik gaf je gewoon welgemeende feedback over hoe jij met je wishy washy niet echt wel te koop advertentietje overkomt.

trek er uw plan mee vent.

@ Vandamme
                      Als het tijdverkwisting is, stop dan met de moeite om te reageren in dit topic;

@Stefx911

Een perfect setje is niet gelijk aan een nieuw ongebruikt setje.
                      De nieuwprijs ligt rond 9K tot 10K, een setje voor 5K nieuw, geef maar de link. Ik ga die kopen.
                      Nieuw zijn ze niet meer te koop.

Volgens mij toch niet echt te koop als je 15k vraagt.

Als je een perfect setje kan vinden voor 5k en minder zijn dat we hele dure dozen 😉

123

Dan gewoon zeggen :

Speedline Velgen te koop,
                          nieuw, nog in de doos
                          Ik vraag zoveel.

En foto’s erbij… dat mag toch wel voor zoeen bedragen..
                          Al de rest gaat nergens over en al helemaal als er bij staat
                          “Deze velgen zijn niet echt te koop”

Komt gewoon over als tijdverkwisting.

Misschien komt het onduidelijk over maar ze zijn te koop voor de juiste prijs.

Waarom zet je ze dan half te koop?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.