Speedline replica’s…dewelke?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Speedline replica’s…dewelke?

• Maker
    Discussie
  • Nu de echte speedlines voor 993 bijna onbetaalbaar zijn geworden ben ik op zoek naar de beste replica’s. Ik heb al verhalen gelezen over 38 boutjes ipv 40 boutjes…dat je ze daaraan kan herkennen…

Maar zou graag weten welke replica’s nu de echte het meest benaderen…Flugplatz991.nl verkoopt tramont velgen en hij beweert dat deze firma als enige id wereld toelating heeft van Porsche om deze velgen volgens eenzelfde procede te maken. Verder heb je ook nog de replica’s van RH…

Iemand nog betere speedline replica’s?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Zover ik weet is dat de enige website van Speedline. 🙂

0

Now you’re talking WES! :drink:

Ze hebben zekers van de fabriek uit geen eigen website ergens? :coolness:

0

002.jpg

003_2014-12-17.jpg

015.jpg
          [quote=”Roosenr” post=189161]Heb nog een andere replica gevonden, ook van hoogwaardige kwaliteit:

http://www.velocewheels.com/veloceRS/index.html%5B/quote%5D

Heb deze voor op de 964 liggen en ben daar super tevreden van

0

En ze hebben ook veel minder boutjes 😉

0

thx wes-rs, zo heb ik hier weer iets bijgeleerd :happydance: .

0

[quote=”Mart” post=189080]Is een mooi setje 911_NL![/quote]

Thanks, Mart!

‘t is dat ze in de woonkamer mis-staan 😉

0

Zeker steeds het gewicht checken, heeft een enorme invloed op rijgedrag

Ik heb net echte fuchs 19-ers besteld omdat de (goedkopere) Sport Classics 3-4kg per velg zwaarder waren

Indien er geen melding wordt gemaakt betekent dit meestal niet veel goeds

0

Heb nog een andere replica gevonden, ook van hoogwaardige kwaliteit:

http://www.velocewheels.com/veloceRS/index.html

0

Zijn Keskins, enkeldelig en kwalitatief niet echt geweldig.

En te zien op de eerste foto zit er al aardig wat aanslag onder de vernislaag tussen de boutjes.
                      Hadden mijn Keskins vroeger ook last van. Was blij toen ik ze eindelijk verkocht kreeg… 🙄

0

deze weet ik te koop staan
                        DSC_0084.jpg

DSC_0085.jpg

DSC_0086.jpg

DSC_0087.jpg

DSC_0088.jpg
                        dit met p zero nieuwe banen

0

Waar denk je dat “Corse” voor staat? Is Italiaans voor “Racing”. :coolness:

Lees op de site maar eens onder de tab “Speedline”. Daar wordt alles duidelijk. :up:

0

Fabrikant RS Speedlines was Italiaans … 😳

RH’s 38 zijn de eerste replicas. Die 40 boutjes zijn de latere replica’s, beide prima velgen. Is een mooi setje 911_NL!

0

[quote=”Mart” post=188702]RH’s zijn de beste 965 (3.6 Turbo) RS speedline replica’s …[/quote]

Ik heb nog ‘n setje – 40 boutjes per velg – Nieuw in de doos …

Voor hen die geen (6!) maanden willen wachten op levering :coolness:

0

Jazeker, Speedline bestaat nog. 🙂 http://www.speedlinecorse.co.uk

Of ze de velgen nog nieuw maken, betwijfel ik zeer sterk.

0

O ja, dus de fabrikant Speedline bestaat nog? 😯

(En nu geef ik het definitief op. Ik zal het niet meer hebben over Speedlines, WTL en originaliteit …)

Alle Porsches zullen ook wel 911 zijn dan … :think:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.