Speedline replica’s…dewelke?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Speedline replica’s…dewelke?

• Maker
    Discussie
  • Nu de echte speedlines voor 993 bijna onbetaalbaar zijn geworden ben ik op zoek naar de beste replica’s. Ik heb al verhalen gelezen over 38 boutjes ipv 40 boutjes…dat je ze daaraan kan herkennen…

Maar zou graag weten welke replica’s nu de echte het meest benaderen…Flugplatz991.nl verkoopt tramont velgen en hij beweert dat deze firma als enige id wereld toelating heeft van Porsche om deze velgen volgens eenzelfde procede te maken. Verder heb je ook nog de replica’s van RH…

Iemand nog betere speedline replica’s?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Zijn ook geen 993 rs speedliners…

Stoeprandschade!? 😯 Lijkt me eerder dat deze van een ongevalswagen komen… :think:

Let dus op bij aankoop dat er geen haarscheurtjes in binnenkuipen of harten zit,
        anders kun je wel eens 4 dure tuinslanghaspels gekocht hebben… :salut:

Dus tramont of kinesis…die laatste kende ik nog niet, ga ik eens opzoeken!

Goedemorgen Mart. Neem nog een koffietje, daar word je wakkerder van en dat leest wat makkelijker. :mrgreen: 😆

Zoals de TS en ikzelf namelijk al vermeld heb:
              De 993 Speedlines zijn ofwel origineel van Speedline of replica’s van Tramont. 😉
              -Na wat zoekwerk ben ik er ook achter gekomen dat Kinesis ook een echt 3-delige replica 993 Speedline heeft. :up:

Zelf heb ik ooit de Keskin KT1 gehad deepee en toen die opgemaakt moesten worden, heb ik alle boutjes (die in een gaatje gedrukt zitten) laten uitboren en vervangen door echte boutjes. Niet dat de velg daar miraculeus meerdelig van werd 🙄 maar het oogde mooier en van die plastic Keskin boutjes waren bijna zo duur als echte. :wtf:

Lekken aan de velgring moet je niet zo’n schrik voor hebben. Ja, het kan gebeuren maar je hebt meer kans om een lekke band te krijgen van door een nagel te rijden dan van een dichting die los gaat. 😉 Maar er zijn nog mensen die er schrik voor hebben en die laten heel de boel dan maar aan elkaar lassen… :wtf:

dat onderscheid 993><964 was me zelfs nog nooit opgevallen. wss omdat ik het niet zo heb voor velgen met boutjes (vanwege tijdmanko om te poetsen 😀 )
                toen ik m'n 993 kocht lagen er Keskin replica's onder. dat zijn ééndelige met boutjes (er op geboord?) voor de looks met het voordeel dat ze niet kunnen lekken aan de velgringen.
                tnx Wes !

RH’s zijn de beste 965 (3.6 Turbo) RS speedline replica’s …

Van welke fabrikant komen die gebogen 993 speedlines eigenlijk?

Hier is al zoooveel over geschreven… Probeer de zoekfunctie eens. :up:

Verder zijn de 993 Speedlines niet degene die jij bedoelt.

Dit zijn 993 Speedlines:

993Speedline.jpg

Terwijl de replica’s die jij zoekt, de 964 Speedlines zijn:

964Speedline.jpg

Ik denk dat je het beste voor RH kan gaan. Zijn ook echte 3-delige velgen en betaalbaar. :up:

*edit* Tramont heeft zo te zien wel de 993 Speedline replica’s. Maar RH heeft die dus niet. :salut:

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.