Speedo werkt niet

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Speedo werkt niet

• Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door PB.
  • Maker
    Discussie
  • De Speedo van mijn 3.2 (915 bak) werkt niet meer nadat ik mijn koppeling heb vervangen…
    Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Mvg,
    Enzo

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • PB

Draadbreuk bij een Speedo schijnt wel meer voor te komen. :relaxman:

:ass: :ass: :ass:

Wim

Dank je voor de voorstelling, en we gaan nu proberen een antwoord te vinden op het niet werken speedo meter.

Heb je al gecontroleerd of stekkertjes in midden tunnel onder deksel achter de stoelen nog goed zit, want deze durven wel met de bak wisseling wel een los te komen.

Als dat zo is, deze even los maken, auto opkrikken en dan meten op de stekkers als er iemand de wielen in de draairichting beweegt, en daar meten naar de waarde die Porsche opgeeft, staan in het werkplaats handboek.
        Is dat goed zul je verder naar voor meten werken tot achter de speedo meter.
        Niet goed, kun je draadbeuk hebben of toch sensor kapot.

Wim

Welkom Enzo op het forum, en antwoord krijg je wel van ons geen probleem.

Maar stel je eigen even voor op het forum in het daarvoor bestemde draadje ,met een paar foto’s van je Porsche.
          Weten wij ook een beetje meer wie Enzo is, en waarom het Porsche virus bij jou heerst. 😉

Tot die tijd blijft het even op slot.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.