speedsensor

• Maker
    Discussie
  • ik heb het volgende probleempje.

Ik heb een 911 2.7 van 74, deze heeft nog een snelheidsmeter met kabel op de versnellingsbak. Is het mogelijk om op dit type versnellingsbak een speedsensor te zetten, het is namelijk een ombouw naar 964 look en voor de spoiler heb ik dit signaal nodig om deze automatisch te laten werken, ook heb ik dit signaal nodig voor mijn navigatiesysteem (klassieke VDO)

Zou het dus mogelijk zijn om er een speedsensor op te plaatsen of zijn er andere oplossingen.

alvast bedankt voor de reacties

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • [quote=”porsche666″:3h79r3s0]aha, het is dat wat ik moet hebben, waar zou ik dat kunnen kopen?
      Dan kan ik mijn stuurdoos afmaken die de spoiler aanstuurt, binnenverlichting dimt bij starten, automatisch sluiten van de deuren bij vertrekken, ……

tja, je moet iets doen in je vrije tijd he 😀 [/quote]

Nog een automatische piloot en je bent vertrokken… :mrgreen:

aha, het is dat wat ik moet hebben, waar zou ik dat kunnen kopen?
        Dan kan ik mijn stuurdoos afmaken die de spoiler aanstuurt, binnenverlichting dimt bij starten, automatisch sluiten van de deuren bij vertrekken, ……

tja, je moet iets doen in je vrije tijd he 😀

je kunt normaal gezien wel zo een speedpulse kopen die je tussen je kilometertellerkabel en de kilometerteller kunt steken

die zet het om in digitale gegevens ==> voor navi

is toch in ieder geval te krijgen voor vw golf 2 en zo, kost rond de 100 euro

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.