Speedster look hump for 996 cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Speedster look hump for 996 cabrio

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Dankjewel voor de info 🙂 !

Dankjewel voor de info 🙂 !

yep, in het gat boven de binnenspiegel zit een micro switch.
          wanneer die blijft hangen wil je dak niet meer dicht als het plots begint te str tregenen :sarcastisch

yep, in het gat boven de binnenspiegel zit een micro switch.
            wanneer die blijft hangen wil je dak niet meer dicht als het plots begint te str tregenen :sarcastisch

Die central latch vooraan aan het raam bedoel je ? Zit daar een soort veiligheid in dat het systeem dan denkt dat het dak dicht is (en dus niet meer dicht doet) ?

Die central latch vooraan aan het raam bedoel je ? Zit daar een soort veiligheid in dat het systeem dan denkt dat het dak dicht is (en dus niet meer dicht doet) ?

mocht je zelf iets gaan bricoleren, doe dan zeker een klem in het gat van de central latch als de humps er op staan.
                  ik wil niet in de buurt staan als alles begint te kraken mocht je onwetend je dakje willen sluiten met de humps er nog op :bounce:

mocht je zelf iets gaan bricoleren, doe dan zeker een klem in het gat van de central latch als de humps er op staan.
                    ik wil niet in de buurt staan als alles begint te kraken mocht je onwetend je dakje willen sluiten met de humps er nog op :bounce:

Even dit oud topic wat nieuw leven inblazen ; zie ook DIT filmpje 🙂

Ziet er mooi uit, misschien een ideetje om zelf te maken, maar HOE :think: ?

[video width=425 height=344 type=youtube]S-jFmlGbB2E[/video]

Even dit oud topic wat nieuw leven inblazen ; zie ook DIT filmpje 🙂

Ziet er mooi uit, misschien een ideetje om zelf te maken, maar HOE :think: ?

[video width=425 height=344 type=youtube]S-jFmlGbB2E[/video]

Is wel een leuk item, weliswaar voor mij veeeel te duur. De doorverkoopwaarde is zo al 😯 , dus al te veel extra’s erbij is van de zotten…. Ben zelf al te ver gegaan met wielen, dorpels, verlagingskit, (hopelijk) Alpine speakers, RSR uitlaat,….

It’s me, Rufie ? Nonono, Rufie doesn’t need a disguise :mrgreen:

Bonsjoer kroket.
                              allé welkom hé

Alain-996… Da’s de Rufie in disguise zeker? Geen voorstelling meer nodig dan! :mrgreen:

Ziet er op het eerste gezicht redelijk goed uit, wel behoorlijk prijzig vind ik 😯 😯 😯
                                  Wel eerst voorstel topicke starten hé. :first: :first: :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.