- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 mei 2019 om 22:53
hoi allen,
ik ben hier nieuw op het forum en zal me even voorstellen.
Alain De Winter, 37 jaar, afkomstig uit Tremelo.
Na 2jaar met een Cayenne S lichte vracht gereden te hebben, uiteindelijk weggedaan wegens gezinsuitbreiding.
dan maar op zoek gegaan naar eentje waar we met 4 inkonden.
na zoeken, bekijken, verder zoeken, uitstellen en rondkijken kwam ik een 996 c4s tegen.
3jaar geleden nieuwe motor gekregen, origineel geleverd in 2003 in Saoedi Arabië.
geen onderhoudshistoriek en al zeker niet ongevalvrij.. net wat ik zocht 🙂
hij ziet er misschien op het eerste zicht in orde uit, maar daar kwam snel verandering in =
complete respray gehad (niet slecht gespoten, maar vergeten demonteren en afplakken 🙂 ), nieuwe flank rechts na een zwaar ongeval, vooraan al een een serieuze “patat” gedaan.
de turbo stoelen met gele rug ontbraken, heel het interieur afgeleefd..nu zullen jullie denken “wie koopt nu zoiets?”
maar zo’n projectje zag ik wel zitten als carrossier zijnde.
de jaren ervaring bij Porsche zullen me hier zeker bij helpen.meteen na de aankoop had ik een set Turbozetels gekocht om dit al zeker op te lossen,
maar vorig weekend kon ik via via aan een lot 4s stukken geraken, waaronder een heel interieur in lichtgrijs (originele kleur op mijne) alsook de correcte wielen en nog wat..
op de foto staan de correcte wielen erop, moeten enkel nog in zilver komen want wil de 4S terug volledig origineel zetten!
voila, een kleine intro over mij en mijn project.
er komen dus ook veel stukken te koop, gewone zetels, turbo zetels, (namaak)velgen in 8 en 10 breed met banden….. maar hiervoor open ik in de juiste sectie wel iets.
hopelijk kan ik hier wat extra bijleren en de mensen van op het forum ook verder helpen.
groeten
Alain
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.