speeling in me stuurinrichting

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 speeling in me stuurinrichting

• Maker
    Discussie
  • Ik heb speeling in me stuurinrichting.auto zoekt ook tijdens het rijden.
    stuurkogels en op hanging zijn goed . volgens mij zit het in me stuur bekrachteging.tandheugel met tandwiel.of daar in de buurt.
    heeft iemand hier ervaring mee komt dit vakker voor heb, 160.000 op de teller.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • mja bij ons is het 390 euro en wij geven ook waarborg, de prijs is wel zonder uit en inbouwen.

nou ik ben er uit ik moet trouwens schrijven over me stuurhuis deze moet gereviseerd worden.Bij porsche zijn hier geen onderdelen voor te bestellen(beschermd) En nieuwe kost ongeveer 2000 euro.
        Ik heb nu een bedrijf gevonden in Zeewolde deze reviseren voor ongeveer 400 euro met garantie. Groet Stefan

Idd wij doen dat graag voor u maar dan moet ik het wel eerst eens bezien voor we en prijsje kunnen geven.

Misschien eens bij Luc (RSR) informeren ?

Weet iemand een goed adres waar ik me stuurinrichting kan laten reviseren.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.