spiegels

• Maker
    Discussie
  • Kan er iemand uitleg geven over de spiegels?

De ene keer zie ik een 964 met de druppelspiegels, terwijl de andere keer staan er van die vierkante dingen op?

Hangt dit van het bouwjaar ofzo af? Of hebben de eigenaars dit zelf veranderd?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Da’s toch geweldig se
      Ne grote mercie 8)
      Kan ik ze eindelijk aansluiten

Even rechtzetten 😳

Car———————-Mirror
        brown——————-brown
        grey/green————brown
        black/blue————-blue
        red/white———red and white joined
        blue/grey—————black

Yep 😆 , ik heb het nog en zal even de kleuren er bij zetten

Car Mirror
          Brown brown
          Grey/green brown
          Black/blue blue
          red/white red and white Joined
          Blue/grey black

Hey Setakira ,

interessant artikeltje , ware het niet dat juist op de eerste blz. de kleurcodes van de kabels van de gewone spiegels naar Cup spiegels niet leesbaar zijn .
            iemand nog in het bezit hiervan ?

greetz H

Meer kan een mens toch niet verlangen hé

Bedankt,

Stefan

Hiersie, dit kan helpen denk ik

http://www.porsche964.co.uk/rev_rep/rreports/images/praby/tearscr.pdf

Maar die kabels afknippen denk ik best niet doen, is misschien zelfs niet nodig…

Het enige wat je hebt is dat jou originele spiegels een rechthoekig voetje hebben en de nieuwe die je wil plaatsen een ovaal, dus enkel op je deur ga je dat een beetje zien. Dus best wat bijpolieren voordat je je nieuwe spiegels eropplaatst

[quote=”stefx911″:pzviow2p]Zijn de bevestigingen hetzelfde of moeten er gaten gemaakt en dichtgemaakt worden voor deze upgrade ?

Is de electrische bediening/aansluiting dezelfde ?[/quote]

Het antwoord zit in bevenvermelde opmerkingen van RSR en ondertekende 😀 wink:

Bij de originele gaat het allemaal vanzelf …
                    Bij de namaak daarintegen zit je te frullen met oa de dingen die jezelf aangeeft … 😉

Dirk
                    😉

Zijn de bevestigingen hetzelfde of moeten er gaten gemaakt en dichtgemaakt worden voor deze upgrade ?

Is de electrische bediening/aansluiting dezelfde ?

[quote=”dirkie”:1twninff]en als je de upgrade doe … koop dan originele CUPspiegels … geen namaak toestanden … zijn prulle ❗

Greetz
                        Dirk
                        😉 [/quote]

Idd die namaak Cup spiegels zijn echte prullen je kan zelf ver zoveel betalen voor ze te monteren dan de ori spiegels. Dus zoals Dirk hier al vertelde niet kopen dus die namaal spiegels

Luc

en als je de upgrade doe … koop dan originele CUPspiegels … geen namaak toestanden … zijn prulle ❗

Greetz
                          Dirk
                          😉

Inderdaad.

De eerste 964’s hebben origineel de vierkante 911 speigels.
                            Ook aan de platte standaardvelgen herken je ze.
                            Ik dacht dat dit voor de eerste 2 modeljaren van de 964 geldt.

Nadien hebben ze standaard de CUP spiegels.

Dit is wel een zeer populaire upgrade die op veel 911 en 964 modellen gedaan wordt – werd: Cup spiegels en cup velgen.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.