Spijtig dat het een RHD is

Home Forum Zeverhoekje Spijtig dat het een RHD is

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • ik heb gisteren het motor kompartiment mogen aanschouwen van de Submarine 968 en het oogt zeer mooi, bijna maniakaal onderhouden.
        Ook het interieur is bijna nieuw
        Ik zou er zo mee willen wegrijden 🙂 🙂

Zo fris, dat het niet fris meer is, mooi man, komt zo uit de folder gereden!! :applaus:

De foto is genomen voor dat ik er mee wegreed bij de verkoper… Ondertussen zelf al 1500 km gebold dus een ietsje pietsje meer zwart!

holly smokes Yellow, die ziet er netjes uit.
              Zelf gedetailled of laten doen?

123

XXX

Da is ferm proper zeg :up:

[quote=”Yellow Submarine” post=259786]Op de keuring maandag werd toch ook even goedkeurend geknikt toen onze motorkap omhoog ging…

[/quote]

Daar kunt ge eitjes op bakken :first:

Amai Erwin looks terrible good !!! :respect2:

Op de keuring maandag werd toch ook even goedkeurend geknikt toen onze motorkap omhoog ging…

968-22.JPG

Het lijkt wel een flashback… de 968 verkocht destijds ook niet zo goed omdat de prijs in de buurt lag van die van de 911. Op de tweedehandsmarkt begint dit stilaan opnieuw… :geek:

123

mag ook wel voor die prijs

XXX

DST, dat is een zeeeeer mooi motorcompartimentje 😮

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.