Spijtig overlijden door CORONA.

Home Forum Porscheforum mededelingen Spijtig overlijden door CORONA.

• Maker
    Discussie
  • Vannacht is een goede vriend en één van de beste Porsche mekaniekers overleden aan corona. 😥
    Walter Janssens zaakvoerder van Evoluzione motors uit Berlare.
    Onze oprechte deelneming voor de familie en vrienden.
    We gaan je missen Walter ik ga onze urenlange gesprekken koesteren voor de rest van mijn leven.
    Alles wat ik weet over Porsche heb ik van jou geleerd waarvoor mijn eeuwige dank.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Tja… blijkbaar heb ik dit laatste gemist… jammer.

+ 1.
        Straks 11u30 afscheid nemen van Walter in kerk van Berlare zal emotioneel worden.
        Daarna in colonne Porsches naar de garage als laatste eerbetoon. 😥
        Veel sterkte aan Kathleen en Nigel.
        Ook veel succes aan Nigel nu deze er alleen voor staat we blijven zeker klant.

Was ook al sinds 15j “klant ” bij Walter. Het was een belevenis hem te horen vertellen ..en hij had gouden handen ..
          en ervaring. Hij wist duidelijk de problemen uit te spitten en met minste kost/ingreep op te lossen..
          Je kreeg heel duidelijk een beeld wat er aan de hand was en wat kon of net niet kon: Stukken duidelijker dan veel OPC jongentjes !!
          die alleen maar kunnen ” vervangen” en hopen dat het opgelost is !
          Was telkens een ” belevenis ” om te zien was er voor de deur of binnen stond: Lambos, laatst GT40, Pantera enz enz.
          Dit is zo erg voor de hele Porsche gemeenschap uit de streek.
          Oprecht medeleven aan Vrouw en Zoon.

Wat erg om te horen :-(.
            Nooit persoonlijk ontmoet, maar alleen maar positiefs over gehoord.
            Mijn medeleven voor de familie en vrienden.

hoe hartverscheurend om in quarantaine zonder de warmte en liefde van je familie heen te gaan,
              hoe moeilijk voor de nabestaanden om hun verdriet te verwerken zonder afscheid,
              hoe eenzaam om onder steun of knuffel de wereld achter te laten,
              hoe sprakeloos …

Nu zit ik hier toch wel vastgenageld op mijne stoel.. de Walter verdomme. Ik ging er al bijna 10 jaar, eerst met de 996 TT, dan met de 997.2 4S. Ik ben er eind vorig jaar de laatste keer op onderhoud geweest met de 4S. Met de GTS heb ik Porsche Approved, dus ben ik er niet meer geweest. Ik was al enkele weken van plan om er eens te passeren met de wagen.. niet dus.
                Wat erg, zoveel Porsche ervaring en kennis die verloren is gegaan. En wat ne schitterende mens, urenlang kon hij verhalen vertellen en het was ook nooit teveel om advies te geven. Voor de aankoop van de GTS heb ik hem ook nog verschillende keren gebeld om raad te vragen.
                Rust zacht Walter. Veel sterkte aan Kathleen en Nigel.

Ik heb niet het genoegen gehad de man te kennen, maar RIP walter.

Er is trouwens een forumlid in de corona lockdown overleden een tijd geleden. Forumlid Ghost wist me te melden dat forumlid Python overleden is. Tot nu toe is hier niks van gemeld, maar in dit draadje leek het me niet ongepast.

sterkte toegewenst…

K.T Virus. Sterkte mannen, ook voor de familie natuurlijk!!

RIP Walter.
                        Maar één keer bij Walter geweest voor het heropvulen van de Airco.
                        Toffe man met een pak ervaring.

Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.

Het was onmogelijk om zomaar je Porsche even op te halen na een onderhoud. Walter had namelijk altijd één of meerdere sappige verhalen klaar over auto’s waar hij aan werkte en/of hun eigenaars. Fascinerende kerel! En natuurlijk een super technieker. Bij de dealer vervangt men al snel het hele spel maar Walter wist meestal wel het precieze kapotte onderdeel op te snorren zodat het maar een schijntje kostte…

Wist dat hij al enige tijd in het ziekenhuis lag maar hoopte toch dat hij erdoor zou komen. Niet alleen één topmechanicien, ook als mens een inspirerend figuur. Moet zeggen dat ik er al heel de dag het hart van in ben… Telkens ik bij hem langs ging, was ik onder de indruk van zijn kennis en ervaring. Veel sterkte aan zijn familie en vooral aan zijn zoon! Iemand die ik écht zal missen…

Ik ben er niet goed van… zopas even met mij vader gebabbeld: hij zegt dat hij het hoorde van zijn huisdokter die ook die van Walter was. De zoon van Walter, die mee in de zaak werkt, had ook Corona, maar is genezen.

Heel erg! Mijn vader had al horen waaien dat Walter er slecht aan toe was. Omdat ik een nieuwe Porsche heb die fabrieksgarantie geniet kwam ik er voorlopig niet meer over de vloer. Een tijdje geleden had ik hem aan de telefoon en hij deed me beloven om de Spyder te komen tonen. Dat kan nu niet meer… 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.