spiraalveren Boxster S met M030

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster spiraalveren Boxster S met M030

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand een idee of er een verschil is tussen spiraalveren van een Boxster 2.7S en een Boxster 3.2S, of tussen wel of niet M030-onderstel?
    Ik had het gevoel dat mijn boxster niet 100% strak meer reed, had al eens bij de dealer gevraagd of ze het konden nakijken maar ze zeiden dat er niks te vinden was, vandaag heb ik zelf een kijkje gevonden en op de foto’s in mijn album is te zien wat ik in de schelp vond! Een halve krol afgebroken!

Nu kan ik een nieuwe set spiraalveren kopen origineel van een boxster 2.7S , voor 99€, de verkoper had bilstein geplaatst na aankoop, maar ik weet niet of er verschil is.

iemand die hier met zekerheid kan bevestigen of dit steeds hetzelfde is of niet?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • tnx Danny, ik heb toch maar gewoon alles nieuw en origineel besteld, te veel werk om achteraf te vv als het toch niet moest kloppen.

op de veren staan kleuren bv. rood-wit-geel (voorste) zoals bij mijn boxster en die heeft een M030
        is wel een 2.5

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.