splitter 997 gt 3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 splitter 997 gt 3

• Maker
    Discussie
  • hoe hou je de splitter zwart en met welk produkt
    de mijne wordt bij regen altijd grijs en mat

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • jep we zullen er zijn met mijn brullertje

Met toffe mensen maak ik graag praatjes Bruno 😉
        Zondag weer tijdens de Tunnelrun?

hey JP
          sjieke foto’s van de familie 997 rs 😉

Anoniem

beetje problemen met posten 😕
            geen correcte pag weergave

Anoniem
              Anoniem

Beetje

familie!!

[IMG]http://i48.tinypic.com/6zaudu.jpg[/IMG]

meer:
                http://www.6speedonline.com/forums/gt3-gt2-gt/214242-photoshoot-porsche-997-2-gt3-rs.html

Anoniem

brunogt3rsgen2 schrijft:

[quote]liefde voor de rs
                  de fun die ik heb met mijn auto moet gedeeld worden vind ik

Joepie 😀

Zelfs mijn personeel deelt daarin

Kom volgende week bij U solliciteren 8)

JP je was een der eersten die spontaan een praatje met me maakte en dat waardeer ik enorm en de Koen ook niet te vergeten

passie moet je delen met gelijkgestemden, en als dat dan nog es meevalt is’t nog eens zo plezant 😉

sorry JP maar met medeleven heeft dit echter niets te maken maar wel voor de liefde voor de rs
                    de fun die ik heb met mijn auto moet gedeeld worden vind ik
                    als jarenlange autofreak vind ik dat als je kan dit ook moet delen
                    Zelfs mijn personeel deelt daarin en zij hebben ook al meegeweest met al mijn auto’s
                    er mee rijden is enkel voor mensen die al wat pk’s gewoon zijn en die ik kan vertrouwen
                    JP je was een der eersten die spontaan een praatje met me maakte en dat waardeer ik enorm en de Koen ook niet te vergeten
                    dus mijn aanbod blijft gelden 😉

Anoniem

Bruno, kan Uw vraag zeer waarderen, al heb ik het vermoeden dat je het antwoord al weet, getuigd van simpatie… het zou ook medelijden kunnen zijn waarvoor dank!
                      JA!
                      Vorige pogingen (testrit voor aankoop) heb ik het slechts enkele km uitgehouden 🙁
                      MAAR “blijven proberen” is mijn motto, alhoewel voor ‘t moment kan ik zelfs niet met mijn spel rijden 🙁
                      Moet dringend een nieuwe rug (spieren) laten steken…

Ik krijg dat wel gefikst tegen mid augustus.
                        Dus bij mij komen afzetten. 😆 😆 😆

Plumber

hey JP
                          Je zou wel willen zeker 😀

😆 😆 😆 😆 😆

Anoniem

Splitter incl. auto bij mij afzetten…afhaling rond eind september, is wel een beetje werk aan 😈
                              zie pm

De Black Chrome die Wim meld is goed .
                                Een ander goed product is bumpervernieuwer van VW .

Ter hoogte van zo’n “splitter” krijgt men adiabatische koeling door condensvorming.

Condensvorming wordt beïnvloed door drie factoren: temperatuur, vochtigheidsgraad, luchtsnelheid.
                                  Geeft temperatuurverlaging of zelfs ijsvorming aan het kunststof oppervlak waardoor dit mat wordt – vliegtuigen. Oppervlakte afwerkingen zullen niet veel helpen, tenzij ze de wrijvingsweerstand met de vochtige lucht verminderen.

Hebben dit verschijnsel hier ooit eens uitvoerig uiteengezet. Sommigen reageerden ludiek door over “dogbreath” te filosoferen. Honden gebruiken immers hun tong om zich adiabatisch af te koelen.

😉 😈 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.