Spoiler Boxster 2001

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Spoiler Boxster 2001

• Maker
    Discussie
  • Kocht me onlangs een Boxster uit 2001, die 10 jaar had stilgestaan . Blijkt dat de achterspoiler niet werkt . Is ondertussen al 3 weken binnen , maar de garagist heeft nog steeds geen vervangstuk gevonden . Hij zegt dat hij een nieuw onderdeel heeft besteld .
    Is het normaal dat zulks zo lang duurt , of zoekt hij een occasie onderdeel …Auto is nog in garantie . Werkt zo’n spoiler elektrisch , en kun je hem ook omhoog laten komen in stilstand ?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Is het probleem inmiddels opgelost?

0
      PB

Dak open, en even recht staan. 😎

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/images-1.jpg[/IMG]

0

En hoe heeft TS het gespoilerd rondrijden al dan niet gezien? 😉
          Via de achteruitkijkspiegels is het spoilertje niet te zien.

0
          PB

En rijden we inmiddels al gespoilerd rond? 😕

0

ik wil niemand met de vinger wijzen 😳
              maar met de spoiler naar beneden kun je ook rijden

0

Ik ken dat van vroeger met mijn zaak .
                Ook één van de redenen waardoor de zin wegging .
                De klanten steken het op de verdeler en de firma’s spelen schijnheilig .

0
                Wim

Zal soms niet aan de garagehouder liggen, want wij zitten hier ook al bijna 3 weken te wachten op speciale clips voor een auto.
                  En dat ligt niet aan ons, maar aan de verdelers en/of dealers, die doen in de dag van vandaag geen voorraad meer op.

0

ook 2.5 7/99 met knopje aan zekeringkast
                    al 3 weken binnen omdat spoiler niet omhoog komt 😯
                    nu met het goe weer opkomst 8)
                    ik zou niet meer slapen

0

2,5 van begin 99 met knopje thv zekeringskast.

0

Bij onze boxster (model 2001) is die schakelaar wel aanwezig.

0

Dat knopje staat niet in elke Boxster. De mijne had het in elk geval niet (’97).

0
                          PB

Ik kan de spoiler van onze ’01 handmatig omhoog zetten,
                            knop hiervoor staat nabij je zekeringskastje. > Bestuurderskant naast de deur.

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.