Spoiler Boxster 2001

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Spoiler Boxster 2001

• Maker
    Discussie

• Marnix De Smet
    Deelnemer

Kocht me onlangs een Boxster uit 2001, die 10 jaar had stilgestaan . Blijkt dat de achterspoiler niet werkt . Is ondertussen al 3 weken binnen , maar de garagist heeft nog steeds geen vervangstuk gevonden . Hij zegt dat hij een nieuw onderdeel heeft besteld .
      Is het normaal dat zulks zo lang duurt , of zoekt hij een occasie onderdeel …Auto is nog in garantie . Werkt zo’n spoiler elektrisch , en kun je hem ook omhoog laten komen in stilstand ?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Is het probleem inmiddels opgelost?

PB

Dak open, en even recht staan. 😎

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/images-1.jpg[/IMG]

En hoe heeft TS het gespoilerd rondrijden al dan niet gezien? 😉
            Via de achteruitkijkspiegels is het spoilertje niet te zien.

PB

En rijden we inmiddels al gespoilerd rond? 😕

ik wil niemand met de vinger wijzen 😳
                maar met de spoiler naar beneden kun je ook rijden

Ik ken dat van vroeger met mijn zaak .
                  Ook één van de redenen waardoor de zin wegging .
                  De klanten steken het op de verdeler en de firma’s spelen schijnheilig .

Wim

Zal soms niet aan de garagehouder liggen, want wij zitten hier ook al bijna 3 weken te wachten op speciale clips voor een auto.
                    En dat ligt niet aan ons, maar aan de verdelers en/of dealers, die doen in de dag van vandaag geen voorraad meer op.

ook 2.5 7/99 met knopje aan zekeringkast
                      al 3 weken binnen omdat spoiler niet omhoog komt 😯
                      nu met het goe weer opkomst 8)
                      ik zou niet meer slapen

2,5 van begin 99 met knopje thv zekeringskast.

Bij onze boxster (model 2001) is die schakelaar wel aanwezig.

Dat knopje staat niet in elke Boxster. De mijne had het in elk geval niet (’97).

PB

Ik kan de spoiler van onze ’01 handmatig omhoog zetten,
                              knop hiervoor staat nabij je zekeringskastje. > Bestuurderskant naast de deur.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.