spoiler boxster S 987 gaat enkel manueel, help

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster spoiler boxster S 987 gaat enkel manueel, help

• Maker
    Discussie

• Ive

Heb met mijn go-pro enkele testritjes gedaan en blijkt dat mijn spoiler niet automatisch op en neer gaat, enkel manueel via het knopje in het dashboard.
      Ik had al een vermoeden, vermits er dan een led in de knop brandt wanneer ik hem manueel omhoog zet, maar tijdens het rijden zie ik die led nooit vanzelf aan gaan.
      Heb test gereden tot 130 km/uur

Is er één of andere sensor stuk en is dit gemakkelijk te vervangen? Iemand ervaring?
      Of is er een speciale handeling om de spoiler te resetten? Want wanneer hij manueel omhoog staat en ik leg het contact stil, dan zakt hij wel vanzelf.

Thanks alvast

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
      • Klopt, led brandt niet bij automatisch op en neer gaan.
        Echter als je met je gopro gekeken hebt, en hij komt bij 130 niet omhoog, dan heb je waarschijnlijk wel een defect.

Ik denk niet dat die LED oplicht als hij niet manueel bedient is……

de diagnose: spoiler beweegt wel via manuele bediening duidt op een storing in ofwel de controle module, ofwel het instrumentenpaneel. (laten) uitmeten dus.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.