spoilerlip 997

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 spoilerlip 997

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Iemand enig idee van welk merk deze frontspoiler zou kunnen zijn ? ik heb “LSD” al eens opgezocht via google maar vind niet direct resultaat…, ik krijg enkel een link betreft de vleugeldeuren :popcorn:

Attachments:
      • 997spoilervoor.gif
    6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • [quote=”wing67″ post=233329]Iemand enig idee van welk merk deze frontspoiler zou kunnen zijn ? ik heb “LSD” al eens opgezocht via google maar vind niet direct resultaat…, ik krijg enkel een link betreft de vleugeldeuren :popcorn:[/quote]

Echt niemand ? :coolness:

meen je dat ??
          Ik zie dat deze enkel een “lip” heeft aan de twee buitenzijden, dus geen verlaging in het midden, en daarom heeft deze dan mijn voorkeur, en ik vind ‘m ook mooi natuurlijk… :lekker: :lekker: mooier als een volledige spoiler van links tot rechts… :popcorn:

Geen idee

Maar hoe mooi het ook is, je gaat er alle drempels mee raken
            Ik heb zo’n lipje op mijn CS en elke trip denk ik:” nu ligt hem eraf”

Niemand enig idee ???? :geek: :salut:

Goeie tip ! ga ik van het weekend eens proberen… :happydance: :happydance: :up:

Neem gewoon wat LSD en kijk dan naar je wagen, je zal de spoiler die er nu onder staat fantastisch vinden. :mrgreen: :mrgreen:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.