Spolier gaat niet op en neer bij 80km/uur…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Spolier gaat niet op en neer bij 80km/uur…

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik kan de spoiler van mijn 997 cabrio weldegelijk op en neer bewegen via de bedieningsknop in de wagen maar ik vermoed dat mn spoiler niet omhoog komt als ik meer dan 80-90km/uur rij.
    Het schijnt dat je dit proces via de bedieningsknop op automatisch kan zetten…
    Kan iemand me hierover adviseren …?
    Merci!
    Kristof

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Een practische tip, zo heb ik het gecontroleerd zonder mijn “madam”. Rij na even de 120 gepasseerd te hebben voorbij een mooi gepoetste auto. En kijk naar de reflectie van je eigen P in die wagen. Zo kun je eenvoudig checken of de spoiler omhoog staat of niet.

[quote=”DST” post=156402]Is dat niet gevaarlijk op uwe kilometrik kijken terwijl ge (snel) rijdt :driver: [/quote]

Net gelezen:
        Eind 2013 heeft het BIVV het gedrag van bestuurders op 156 plaatsen geobserveerd. ‘Zowel op autosnelwegen als in de bebouwde kom: overal werden metingen gedaan’, zegt Karin Genoe van het BIVV op Radio 1. ‘Daarbij is vastgesteld dat 8 procent van de bestuurders afgeleid was. Het moment dat hij in zicht kwam, was hij met iets anders bezig.’

Tja, de spoiler komt al zeker niet in zicht… 😉

Is dat niet gevaarlijk op uwe kilometrik kijken terwijl ge (snel) rijdt :driver:

Ik doe dat niet hoor, geen risico’s nemen zeg ik :engeltje:

:happy: :happy: :happy:

:engeltje: In theorie zijn haar ogen dan op iets anders gericht!

Als ik aan mijn madam vraag of ze wil checken of die van mij bij 120km per uur omhoog komt, gaat die mij nogal raar bekijken, denk ik? :wtf: 😀

Shit, zeg, spoiler werkt perfect…
                  Gisteren retourke BXL gedaan en mijn madame heeft het kunnen checken…(al was me dat een raar zicht)
                  Vanaf 120km/uur gaat hij idd omhoog…
                  Bedankt iedereen!

:happy:

Mn vriendje Go Pro doet dat voor mij… 🙂

S2

Wow, kan jij de spoiler zien vanop de bestuurderszetel? Dat lukt bij mij in elk geval niet 🙂 (Toch niet al rijdend 😉 )

Wim

[quote=”Chiepe” post=155690]Niet gecheckt bij 120km, thx![/quote]

Ge moet ook eens nun keer gas geven hè. 😈

120 per uur

Ciao,
                            Luc

Dacht ik ook :up:

Niet gecheckt bij 120km, thx!

Wim

Ik dacht dat deze pas bij 120km naar boven kwam, en bij 80km weer inklapte.

Maar ik kan ook mis zijn. 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.