- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 april 2012 om 13:29
Hallo,
een tijdje geleden werd bij het lassen aan de bodem van mijn 928 (bj.1977) een remleiding geraakt. Het betrof de leiding linksachter en deze werd dan ook vernieuwd. Na enkele dagen rijden ging het lampje “bremskreis” branden en kreeg ik te maken met een “sponzig” rempedaal. Het sponzige rempedaal en het waarschuwingslampje waren toen ik de wagen pas had al is voor gevallen maar dat werd verholpen toen ik de wagen terug naar de garage bracht voor verschillende kleine herstellingen. Mijn hoofdremcilinder ziet er bijzonder roestig uit en de rubber tussen de remcilinder en het vloeistof reservoir lijkt verduurd. Vervang ik best de hoofdremcilinder of wat kan ik doen om het probleem te verhelpen?
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.