Spoorstangen

• Maker
    Discussie
  • Is er veel aanpassing nodig om turbo-spoorstangen te monteren op een 3.0?? 🙄

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Bjorn”:15utn5a3][quote=”RSR”:15utn5a3]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]
      Hoe bedoel je luc??

Ik zie ook dat de spoorstangen van een turbo er anders uit zien dan de gewone , allezins de koppeling op het stuurhuis.[/quote]

De lengte en de dikte is echter niet het zelfde van en 3.0, de torsie die vervang je zonder probleem maar dan zit het probleem achteraan.

0

[quote=”Vereeken”:38003tlm][quote=”RSR”:38003tlm]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]

oei, wat ben ik vergeten? Gaan mijn wielen erafvallen. Moet nog mijn eerste rit doen… ❓ [/quote]

Als je u wiel hebt vast gezet zie ik geen probleem 😆

0

[quote=”RSR”:3dlr5gci]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]

oei, wat ben ik vergeten? Gaan mijn wielen erafvallen. Moet nog mijn eerste rit doen… ❓

0

[quote=”RSR”:18hzeyey]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]
            Hoe bedoel je luc??

Ik zie ook dat de spoorstangen van een turbo er anders uit zien dan de gewone , allezins de koppeling op het stuurhuis.

0

mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.

0

Neen, losschroeven en terug monteren. De goede verstaander onder ons heeft al begrepen dat het probleem in het eerste stuk zit; los schroeven ;o) Ik heb een brug en doe het nog in mijn broek als ik aan die bouten lig te sleuren. Ik zie mezelf altijd liggen onder die auto 😯

Als je de Turbo Tie rods bestelt ook de bump steer kit van Pelican parts meebestellen (het 5 USD model niet het megabucks model van scheitmeister).

Sehr schone verbesserung van het stuurgedrag. Jawoel.

Michel

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.