Spoorstangen

• Maker
    Discussie
  • Is er veel aanpassing nodig om turbo-spoorstangen te monteren op een 3.0?? 🙄

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Bjorn”:15utn5a3][quote=”RSR”:15utn5a3]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]
      Hoe bedoel je luc??

Ik zie ook dat de spoorstangen van een turbo er anders uit zien dan de gewone , allezins de koppeling op het stuurhuis.[/quote]

De lengte en de dikte is echter niet het zelfde van en 3.0, de torsie die vervang je zonder probleem maar dan zit het probleem achteraan.

[quote=”Vereeken”:38003tlm][quote=”RSR”:38003tlm]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]

oei, wat ben ik vergeten? Gaan mijn wielen erafvallen. Moet nog mijn eerste rit doen… ❓ [/quote]

Als je u wiel hebt vast gezet zie ik geen probleem 😆

[quote=”RSR”:3dlr5gci]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]

oei, wat ben ik vergeten? Gaan mijn wielen erafvallen. Moet nog mijn eerste rit doen… ❓

[quote=”RSR”:18hzeyey]mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.[/quote]
            Hoe bedoel je luc??

Ik zie ook dat de spoorstangen van een turbo er anders uit zien dan de gewone , allezins de koppeling op het stuurhuis.

mja als het zo simpel zou zijn, maar zo is het niet.

Neen, losschroeven en terug monteren. De goede verstaander onder ons heeft al begrepen dat het probleem in het eerste stuk zit; los schroeven ;o) Ik heb een brug en doe het nog in mijn broek als ik aan die bouten lig te sleuren. Ik zie mezelf altijd liggen onder die auto 😯

Als je de Turbo Tie rods bestelt ook de bump steer kit van Pelican parts meebestellen (het 5 USD model niet het megabucks model van scheitmeister).

Sehr schone verbesserung van het stuurgedrag. Jawoel.

Michel

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.