spoorverbreders 7 mm of 10 mm

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 spoorverbreders 7 mm of 10 mm

• Maker
    Discussie
  • vooraan zitten van mijn WTL spoorverbreders van 15 mm , maar bij het kort indraaien slepen ze tegen de binnenkast
    Wie geeft erop zijn 964 spoorverbreders zitten die niet slepen

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Niet vloeken hey ‘Turbo Look’:mrgreen:

M’n WTL ligt volgens mij lager dan de gemiddelde 964, maar het fijne weet ik er ook nog niet van.

Er zitten in ieder geval RS schokbrekers onder.

De auto is in zijn jonge jaren bij Rook Racing in Duitsland geweest, waar ze naar alle waarschijnlijkheid een aantal dingetjes hebben gedaan om hem feitelijk en voor het oog sportiever te maken. Ik heb er in ieder geval een stuk sneller mee gereden dan de fabrieksspecifcaties aangeven. Nu heb ik een uitnodiging om hem gratis op de rollerbank te testen. Afijn, we wijden uit. Misschien toch de stoute schoenen es een keertje aantrekken voor waarheidsvinding. Meten is weten.

Sorry dus, ik moet je het exacte antwoord schuldig blijven.

0

hallo Mart,

is uw turbo look verlaagd en zoja hoeveel?

0

Wellicht dat een keertje goed uitlijnen helpt, iets meer camber kan net het verschil maken. Of wellicht het makkelijkst om met zekerheid het gewenste resultaat te bereiken door naar 10 mm spacers te gaan bij de voorwielen … Of indien er met de vering iets mogelijk is, deze iets hoger te zetten, waardoor de wielen een fractie meer ruimte hebben.

Ik had oorspronkelijk aanloop bij bergweggetjes, helling af, inremmen en scherp insturen, maar dat is dus allemaal netjes opgelost.

Het gaat er dus ook een beetje om hoeveel hij waar en wanneer aanloopt om tot een juiste structurele oplossing te komen.

0

Deze combinatie heb ik , maar als ik vooraan 15 mm monteer sleept hij

0

Oke voor de volledigheid, 964 wtl, spoorverbreders zonder slepen of aanlopen: 15 mm voor (RH velgen), 20 mm achter (RS velgen)

0

Op mijne 964 C2 had ik 7mm achteraan zitten:driver: :driver: :driver: :driver:

0

rijden er hier mensen met een 964 met spoorverbreders ?

0

Daar heb ik ook een vraag over…
                    Ik heb op de 964 de keskin wielen en nu is er bemerkt dat de banden soms de olieleiding raken.
                    De keskins hebben een ET waarde van 52 en origineel staan er ET 50 op.
                    Welke maat spacers heb ik dan nodig om de olieleiding niet meer te raken?

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.