Spoorverbreders, adapters of iets anders?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Spoorverbreders, adapters of iets anders?

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
    • Mjah we dachten dus ook al dat het geen spoorverbreders waren. Adapters wisten we niet echt wat dat was. Maar het hangt allesinds vast aan mijn remschijf. Subiet eens een mailtje opstellen naar den meneer van het ministerie 🙂

Dit zijn idd wielnaven en zelf de remschijf zit hier met vast. Als ze daar moeilijk over doen op de keuring dan zijn het echte kiekens en kunnen ze beter weer eens naar school gaan.

Luc

Wim

Daan, geef mij via PB je e-mail adres even, stuur ik een tekening door waar betreffende opstaat met doorsnee tekening.

idd het is dat waar ze moeilijk over doen. Blijven volhouden dat het spoorverbreders zijn. Inmiddels hebben ze het wel naar het ministerie gestuurd. Met als nota dat er spoorverbreders opstaan. Ze hebben aan mij gevraagd om ook foto’s op te sturen naar die persoon. Maar nu zou ik daar wat informatie bij willen steken van wat het echt is. Want dien persoon gaat dat ook niet weten eh. Dus weet iemand van jullie waar ik hier iets over kan vinden?

gr,
            Daan

Wim

Is dat hetgenen waar ze moeilijk over doen bij de keuring. 😯
              Zit gewoon standaard onder elke Porsche, zit er bij mij ook op.
              Keurmeester even op cursus sturen bij Porsche. 💡
              En voor de rest sluit ik me bij mcklusky aan. 😉

Dit zijn uw standaard wielnaven, met andere woorden, dit is origineel…
                Spoorverbreders of adapters komen hier nog bovenop.

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.