Spoorverbreders origineel Porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Spoorverbreders origineel Porsche

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Dit zijn de spoorverbreders van mijn 996 4S.
      Origineel Porsche, dus eerst de adapters vastzetten met (bijgeleverde) bouten, dan de wielen erop met hun eigen bouten. Breedte is 2 cm.
      Geen idee van de prijs, ik dacht aan 150 100 Euro?

2013-12-0115.22.39.jpg

2013-12-0115.22.49.jpg

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Ik vermoed inderdaad ook dat de spacers voor de 964 beginnen bij 15 mm. Ik heb er nu zelf 15 en 20 mm onder zitten.

Je moet maar een keer meten als je banden gemonteerd zijn. Ik dacht persoonlijk ook eerst 20mm maar heb er nu uiteindelijk 40mm spacers opstaan met de winter bandjes.

op nen boxster S is dat er wat over zeker :wtf: :popcorn:

een 964 en 993 hebben tambours (naven) met uitstekende bouten, hiervoor heb je spoorverbreders nodig met transferbouten en die vind je zelden of niet dunner dan 15mm

Attachments:
              • 964spacer.jpg
                J

Kijk eens bij FVD, die hebben ook kleinere diktes.

Ik ben zelf voor de toekomst een andere setup aan het overwegen. Onlangs dus nog naar zitten kijken, de wereld der spoorverbreders, voor de 21 mm nieuw betaal je circa 165 euri per set. (of dat dan originele zijn, weet ik niet)

MAAR, de kleinste spoorverbreders (bij Rosepassion) voor de 964 zijn 15 mm. Is dat de smalste beschikbare maatvoering, zijn er geen spoorverbreders in de maat 10 mm ???

Er werd me vriendelijk op gewezen dat dit de prijs is van een set (niet Porsche) nieuw in de doos, prijsverlaging dus naar 100 Euro voor “echte”.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.