Sport of Racing uitaat Rose Passion vr C3.0

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Sport of Racing uitaat Rose Passion vr C3.0

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Thx Drip :respect2: :driver:
      it’s like music to my ears :music:

XXX

Heb vandaag een poging gedaan om dat geluid van SSI en Dansk S combinatie vastte leggen.
        Die k…te Go Pro vangt verdorie veel wind. Maar begin en einde van ‘t filmpje geven een beetje het idee van het geluid.
        Die rare knakjes of knalletjes, ‘t ja dat komt niet over, dat is tussen twee versnellingen in een klein plofje 😳

Gelijk vond ik nog een ouder filpje van me terug warop ik na 30 sec start en weg rijd…

@TGeert jullie zijn dus van in de buurt ? ik ben wel benieuwd naar het geluid ? Dit weekend lukt me spijtig genoeg niet… ik heb spijtig genoeg een andere verplichting… maar moest je niet ver uit de buurt wonen, wil ik gerust eens komen luisteren 🙂
          zo kunnen we misschien nog wat leuke weetjes of ideetjes wisselen…

@Adore356 thx… daar ga ik zeker een kijkje nemen…

Van Kessel is een zeer goed adres.

Voor warmtewisselaars en uitlaten is feboe.de ook een aanrader. Dikwijls nog iets goedkoper dan Van Kessel op dat vlak. Ze zitten net achter Keulen, maar verzenden uiteraard ook. Michaël Böge is ook nen toffe gast.
            Wat je niet in zijn catalogus vindt, kan je nog altijd vragen.

XXX

Enkel door de Schotse vlag hé :happydance: :happydance:

Mijn SC 3.0 wordt momenteel voorzien van een Dansk-uitlaat.
                Enkel de einddemper.
                De warmtewisselaars zijn nog OK en laat ik even zitten.
                Even zo testen of het aan de verwachtingen voldoet. :coolness:

Kan je komen aanhoren aanstaande zondag op de Lenterit te Alken :happydance:
                Drip is eveneens aanwezig. En dit meestal NIET onopgemerkt :coolness: en :music:

Thx Drip….
                  zo leer ik dus vanalles bij 🙂

XXX

Als uw verwarmers of wisselaars nog goed zijn dan kan je ze laten zitten.
                    Of je er nu meer vermogen mee scoort, bwa dat laat ik in het midden.
                    Mijne gaat nog vlot genoeg 🙂

Stomme vraag misschien, maar is het noodzakelijk dat je die SSI mee vervangt ?
                      Ik ga er vanuit als je deze vervangt het geluid nog intenser zal zijn 🙂
                      Zorgt dit ook voor meer vermogen ?

XXX

Ik moest ook ff wachten op de SSI’s.
                        Toen ik alles ging halen wou ik een standard demper, geenprobleem, kom maar af was het antwoord.
                        Ik naar ginds, gans het magazijn afgelopen maar geen standard rvs einddemper te vinden.
                        Beste oplossing; neem de S uitlaat dan maar mee, monteer ‘m , rij ermee en als hij te bruut is kom dan maar een gewone halen.
                        Mijn eerste kilometers met die sport eindpijp had volgende resultaat;
                        4 voetgangers nogs een van de grond laten geweest (opgesprongen van’t schrikken bij het vertrek)
                        2 auto alarmen laten afgaan net toen ik opschakelde. Dit ging natuurlijk gepaard met een lekkere knal.

Resultaat; Drip dacht; dit is leuk, doe ik noooooit meer weg :happy:

Dat knallen zal je ook wel krijgen.
                        De ‘vlamdempers’ zijn verdwenen, de katalisator is er uit en dan een eindpotje met weinig weerstand (lees demping)…

‘k weet het, Van Kessel heeft straffe prijzen, maar zijn voorraad is op… In ieder geval, dat je terug kan wisselen lijkt me wel iets!

XXX

Oh ja, ik heb gans de set geen 2k€ betaald…

XXX

Ik zit met zulk beet van 80mm 😀
                              Ga bij Van Kessel in Deurne NL, als ‘m te luid is mag je wisselen…
                              Neem verwarmers van SSI en de einddemper van Dansk of zelfs zulk een leuke trompet
                              1_sportuitlaat.jpg

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.