sport targa top

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Anoniem

😀 wink:

[quote=”mark986″:t3nughdm]staat in de kataloog van FVD maar is eigenlijk van STROSEK. Ik heb al gemerkt dat de onderdelen van strosek soms goedkoper zijn bij strosek dan de “namaak” delen.
        Ik had prijs gevraagd voor de achterbumper van de boxster en wat bleek. Strosek was makkelijk +100 goedkoper dan de rest????

Ik vind het wel netjes anders.[/quote]

Mark troost u ik ken ook onderdelen die ori. goedkoper zijn dan namaak.

Anoniem

staat in de kataloog van FVD maar is eigenlijk van STROSEK. Ik heb al gemerkt dat de onderdelen van strosek soms goedkoper zijn bij strosek dan de “namaak” delen.
          Ik had prijs gevraagd voor de achterbumper van de boxster en wat bleek. Strosek was makkelijk +100 goedkoper dan de rest????

Ik vind het wel netjes anders.

Bestaat al langer, is origineel van strosek… ik vind et wel knap als je de wagen vooraan ombouwt naar 993 enz…. maar zoals iedereen weet ben ik voorstander van conversions… als het mooi en goed gedaan is…

wat niet wegneemt dat ik ook nog steeds ademhappend vol bewondering kan staan kijken naar een originele porsche

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.