sportclassic aalst

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening sportclassic aalst

• Maker
    Discussie

• porsche914orange
    Deelnemer

Nu ik volop bezig ben naar onderdelen te zoeken voor mijn 911R project hou ik men ogen open 😉

Op de beurs in antwerpen deze zondag, heb ik mensen ontmoet uit aalst. Die man heeft een bedrijfje “sportclassic” genaamd.

Hij kan me practisch alle onderdelen die ik nodig heb leveren.
      Heeft er iemand van jullie al ervaring met die man? Aan zijn resultaten te zien op de beurs denk ik wel dat het iemand is met kennis en ervaring.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Voor een R projecttje lijkt me elevenparts in Zwitersland wel aan te raden. Heb er tot nog toe goede ervaringen mee…

Ben je opzoek naar nieuw plaatwerk of gaat je voorkeur meer naar 2e handsonderdelen die mogelijk een betere passing geven? Indien 2e hands je voorkeur heeft, weet ik misschien nog wel een adresje in FR…

http://www.sportclassic.be/index.html
          Maar daar kan je enkel de begin pagina zien…

Ruben,

door omstandigheden ben ik nog niet begonnen aan dit project. Heb steeds moeite om goede leveranciers te vinden. Ben wat weigerachtig over alles die uit US komt.

Moest er iemand nog goede adressen weten, let me know!

Heeft dit bedrijf een site?
            Kwam net wat advertenties tegen op kapaza met daarin enkele foto’s van hun werk… Niet mis op het eerste zicht!

Cedric,

Foto’s van het R-project?

Prijzen voor orginele onderdelen lopen behoorlijk snel op.

2 achterflankjes = +/- 2200euro
            2 voorflanken = 1800euro

Als je zo doorgaat kom je snel aan die 10.000euro die hij in z’n prijsofferte weer geeft…

…je hebt mss gelijk allemaal,had wel in men mailtje gezet,dat het
              om een 993 4S ging,blijkbaar is deze te jong,maar dan verwacht toch wel
              een mailtje,want mailen is jonger dan bellen:)
              Soit,was niet kwaad bedoelt…
              Grtz pascal911.

Eens iemand bellen als je geen antwoord krijgt op een mail doet soms wonderen…
                We communiceren in deze moderne tijd wel veel met elkaar maar praten, ho ho ho, dat is er teveel aan…

Just my 2 cents 8) 🙄 😉

Pascal911 schrijft:

…heb diverse mails gestuurd naar sportclasic,bleef tot nu toe
                  op men honger zitten,dus aan mij gaat hij alvast niets meer verdienen;)
                  Grtz pascal911.

Dat is raar, ik krijg nochtans snel antwoord op mijn vragen. 😕

…heb diverse mails gestuurd naar sportclasic,bleef tot nu toe
                    op men honger zitten,dus aan mij gaat hij alvast niets meer verdienen;)
                    Grtz pascal911.

plumber schrijft:

Een belletje geven werkt ook nog altijd hoor 😆
                      Ik heb de indruk dat we in deze “moderne” wereld liever met zijn allen berichtjes sturen maar niet meer spreken met elkaar … 🙄

Just my 2 cent 😆

Is ondertussen gebeurd en antwoord is ja, maar ik weet dat ze prachtig werk leveren bij restauraties maar daarom is onderhoud noch niet hun prioriteit en dat had ik van iemand van het forum willen weten die daar al geweest was voor onderhoud.

Een belletje geven werkt ook nog altijd hoor 😆
                        Ik heb de indruk dat we in deze “moderne” wereld liever met zijn allen berichtjes sturen maar niet meer spreken met elkaar … 🙄

Just my 2 cent 😆

Weet er iemand of die ook onderhoud en herstellingen doen of doen ze enkel restauraties?

…. = ophanging bilstein, reflectoren, remmen 911S

dat is alles wat ik heb van info.

Anoniem

porsche914orange schrijft:

iemand die een denkt dat dit een eerlijke prijs is???……

Ik weet niet of iemand daar iets zinnigs over kan zeggen. Je lijst eindigt immers met “…” . Misschien moeten de kenners dan ook wat meer details hebben over de onderdelen ?

iemand die een denkt dat dit een eerlijke prijs is???……

heb prijs voor volgende onderdelen:

2 voorvleugels
                                  2 deuren
                                  bumpers
                                  alle plexi ruiten
                                  voor en achterkoffer
                                  zetels
                                  rolkooi
                                  toerenteller tot 10 000 rpm
                                  lichten
                                  scharnieren
                                  ….

alles dus om een perfecte 911R replica te maken
                                  prijs +- 10K aanvaardbaar? want heb geen benul van dergelijke prijzen…

Werkt samen, als ik me niet vergis, met Jean-Marc Gaban. Rallyrijder en Porscheman in hart en nieren.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.