sportievere sound voor SC

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 sportievere sound voor SC

• Maker
    Discussie
  • Ik word hier net wakker om naar mijn werk te vertrekken, maar toch nog even snel een vraagje… 😆

Ik zou in de nabije toekomst iets willen doen aan het ‘geluid’ van mijn sc-tje. Niet dat dit niet mooi zou zijn, elke P klinkt standaard al ok, maar ik zou het leuk vinden moest hij een iets sportievere en zwaardere sound hebben. Het meest voor de hand liggend is natuurlijk één of andere sportuitlaat monteren, maar wanneer ik hem onlangs kocht was er nog niet zo heel lang geleden een volledig nieuwe RVS-uitlaat, inclusief kachelpotten op gemonteerd. Beetje zonde dus om meteen de hele handel terug te gaan demonteren. Ik zag op de fabspeed site iets van een bypass die kan gemonteerd worden, hij kost ook (bijna) niets , slechts $50, en de montage lijkt erg simpel, maar weet niet of dit ok is. Als je op de link klikt en scrolt naar beneden vind je hem onder de naam “911 Muffler Bypass Pipes ” en je kan een demontratievideotje bekijken.
    http://www.fabspeed.com/911Carrera.html
    Wat is jullie idee van dit en hebben jullie evt andere tips? Het gaat me dus enkel om de sound van de P, extra PK’s interesseren met niet echt.
    Alle tips welkom
    Bedankt

[/url]

31 reactie aan het bekijken (van in totaal 31)
    • bedankt voor de link. lijkt mij ook wel wat.
      iemand ervaring met bestelling bij fabspeed of zitten er hier verdelers van dit merk?

31 reactie aan het bekijken (van in totaal 31)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.