Sportluchtfilter.

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Sportluchtfilter.

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Hallo,
      heeft een sportluchtfilter hoorbaar effect op het geluid ,en is deze
      schadelijk voor de motor?
      iemand ervaring hiermee?
      Grtz pascal911.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • als je al een andere luchtinlaat met chromé rand hebt Pascal, dan vrees ik dat je niet veel progressie meer zal kunnen maken met eender welk aftermarket luchtfiltersysteem.
        wil je het geluid hoorbaar veranderen, dan zal je je heil moeten zoeken in andere uitlaatdempers. daarvan zijn op het www tal van voorbeelden te vinden.

[video type=youtube]jxcwUyhYhK8[/video]
        [video type=youtube]BVT0hDtgiyM[/video]

Hey,Deepee;
          is inderdaad een chroom stuk,en hetgeen jij dan voorstelt,zou
          dan een hoorbaar effect geven?
          Grtz Pascal911.

heb je reeds zo’n OEM air intake met een rand in chromé Pascal?
            ik dacht dat deze als optie verkrijgbaar is/was af fabriek maar ook nog 2dehands verkrijgbaar via de gebruikelijke veilingsites.
            ik vermoed dat deze het resultaat geeft wat jij zoekt in combinatie met een vervangbare platte “filter fabric” in tegenstelling tot de cone shaped sportluchtfilters die met een uitwasbaar doek werken.
            ik heb hem er op zitten in combinatie met een andere uitlaat, je bent altijd welkom voor een individuele audio sessie 😆

Wim

Je hoort wat meer inzuig geluid, maar verder houd het er ook mee op.
              Iets meer vermogen wat ze beloven is te verwaarlozen, en nadelen voor de motor zullen er niet zijn.
              Alleen ben ik er niet zo’n voorstander van.
              Heb het een tijdje op mijn Porsche gehad, maar na een paar maanden al terug verwijdert.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.