Sportuitlaat

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Ik heb intussen (bijna) alle mogelijkheden zien passeren. 🙁

– gooi de middenste demper er uit en zet een cup pipe, niet luid genoeg? zet er dan nog eens een G-pipe bij ook
      – catbypass met cuppipe
      – cuppipe met G bocht.
      – …..

Ik stelde een vraag aan sunshine over een cup pipe die hij ooit te koop aangeboden had, en kreeg van u een antwoord.

Ben bij mijn weten nog steeds uniek. :think:

Vanwaar de vraag?

Is Ollie dezelfde als sunshine destijds ?

Lijkt mij toch ook een zeer goede prijs, en blijkbaar tevens een tweedelige, wat waarschijnlijk zeer gemakkelijk te plaatsen is.

Heb zelf degene bestaande uit 1 stuk, iets moeilijker te plaatsen, en is al wel even geleden, maar heb volgens mij een stuk meer betaald. :salut:

Het is wel al ff geleden, maar is het deze?
                https://www.vankesselsportscars.com/uitlaat-systeem/race-uitlaten/96411104504-rvs-cup-uitlaat-964.htm

dan is de prijs serieus omlaag gegaan…

de middenste demper er van tussen en cup pijpe

@zwarte pijl

Wat heb jij aan uitlaat van 964 veranderd?

zeker aan te raden, ben daar ook geweest voor uitlaat 964, heeft nu een top geluid :salut:

Een 964 zou hij ook wel nog aan beginnen.

Dacht dat hij pas vanaf 993 begon

Carnewal is een zeer goede aanrader, ben nog steeds tevreden van mijn uitlaten op de 996 :respect2:

@ Flatmax,

Carnewal Uit Maarkedal heeft ook heel veel ervaring met uitlaten!
                              Bel hen gerust eens op, Gert zal je met plezier meer uitleg geven.

Bedankt voor de info.
                                Ga binnenkort eens informeren.

Zal mijn licht eens opsteken bij MB-power en Van Kessel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.