Sportuitlaat

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Ik heb intussen (bijna) alle mogelijkheden zien passeren. 🙁

– gooi de middenste demper er uit en zet een cup pipe, niet luid genoeg? zet er dan nog eens een G-pipe bij ook
      – catbypass met cuppipe
      – cuppipe met G bocht.
      – …..

0

Ik stelde een vraag aan sunshine over een cup pipe die hij ooit te koop aangeboden had, en kreeg van u een antwoord.

0

Ben bij mijn weten nog steeds uniek. :think:

Vanwaar de vraag?

0

Is Ollie dezelfde als sunshine destijds ?

0

Lijkt mij toch ook een zeer goede prijs, en blijkbaar tevens een tweedelige, wat waarschijnlijk zeer gemakkelijk te plaatsen is.

Heb zelf degene bestaande uit 1 stuk, iets moeilijker te plaatsen, en is al wel even geleden, maar heb volgens mij een stuk meer betaald. :salut:

0

Het is wel al ff geleden, maar is het deze?
                https://www.vankesselsportscars.com/uitlaat-systeem/race-uitlaten/96411104504-rvs-cup-uitlaat-964.htm

dan is de prijs serieus omlaag gegaan…

0

de middenste demper er van tussen en cup pijpe

0

@zwarte pijl

Wat heb jij aan uitlaat van 964 veranderd?

0

zeker aan te raden, ben daar ook geweest voor uitlaat 964, heeft nu een top geluid :salut:

0

Een 964 zou hij ook wel nog aan beginnen.

0

Dacht dat hij pas vanaf 993 begon

0

Carnewal is een zeer goede aanrader, ben nog steeds tevreden van mijn uitlaten op de 996 :respect2:

0

@ Flatmax,

Carnewal Uit Maarkedal heeft ook heel veel ervaring met uitlaten!
                              Bel hen gerust eens op, Gert zal je met plezier meer uitleg geven.

0

Bedankt voor de info.
                                Ga binnenkort eens informeren.

0

Zal mijn licht eens opsteken bij MB-power en Van Kessel

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.