Sportuitlaat

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Right, die G-Pipe gaat dan niet nodig zijn, anders wellicht tijd voor een cabrio … :music:

gooi de middenste demper er uit en zet een cup pipe
        niet luid genoeg? zet er dan nog eens een G-pipe bij ook

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152103262284571&l=5958756652766155355

[quote=”porsche914orange” post=152386][quote=”Harley49″ post=152379]Ik wil op mijn 997 4S tzt ook nieuwe uitlaten laten monteren.
          Bv cup uitlaten.
          Met wat beter geluid enz.
          Hoe zit dat dan met mijn P???? Dat is dan ook niet meer origineel!![/quote]

Heb je PSE ? Carnewal heeft goede oplossingen voor meer geluid. Bvb 200cel sport kats. Kan je wel nog steeds naar de keuring.

Ik ga dit laten doen op mijn wagen. Vermoed dat dit samen met PSE een mooi resultaat zal geven.[/quote]

Heb dit laten doen bij Carnewal, daar nog eens K&N luchtfilter bij en je hebt een heerlijk geluid :music:

[quote=”Harley49″ post=152379]Ik wil op mijn 997 4S tzt ook nieuwe uitlaten laten monteren.
            Bv cup uitlaten.
            Hoe zit dat dan met mijn P???? Dat is dan ook niet meer origineel!![/quote]

Heb je PSE ? Carnewal heeft goede oplossingen voor meer geluid. Bvb 200cel sport kats. Kan je wel nog steeds naar de keuring.

Ik ga dit laten doen op mijn wagen. Vermoed dat dit samen met PSE een mooi resultaat zal geven.

Ik wil op mijn 997 4S tzt ook nieuwe uitlaten laten monteren.
              Bv cup uitlaten.
              Met een vorige auto van mijn zoon die voorzien was van een sportuitlaat moest ik de oude steeds terugplaatsen omdat bij de keuring (in Hechtel) hij werd afgekeurd. Ook de bandenmaat die slechts een maat afweken van origineel werden opeens afgekeurd.
              Auto is wel een paar keer door keuring gekomen maar plotseling niet meer.
              Hoe zit dat dan met mijn P???? Dat is dan ook niet meer origineel!!

zoek je zoiets misschien ? klik

Waarom geen cup uitlaat?

Mooi geluid, oogt netjes, praktische montage (denk ik) + een paar pk’s … :salut:

J

http://www.mbpower.be

Had een goede indruk van deze kerels op het antwerp classic salon.
                    Custom uitlaat.
                    Heb al SSIs en een M&K demper anders ging ik zeker bij deze mannen luisteren

dansk maakt inox uitlaten voor de 964,heb een dubbele zitten dus dan moet je de bumper ook vervangen
                      7jaar geldeden kostte die 650euro,wat hij nu kost kan ik niet zeggen
                      te bestellen bij Van kessel sportcars
                      maakt een mooi zwaar geluid en niet te hard

Europipe staat voor topkwalitieit, de prijs is er wel naar natuurlijk.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.