Sportuitlaat 993 carrera 4S

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Sportuitlaat 993 carrera 4S

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Kan iemand mij een paar tips geven beterffende het versterken van het motorgeluid van een 993, zonder in excessen te gaan en met respect voor geldende uitlaatnormen.
    Ik had laatst een vervangwagen van Porsche Aken, een nieuwe 991 Carrera S met in/uitschakelbare sportuitlaat en was werkelijk onder de indruk.
    Ik ben dol op mijn 993, voorzien van het reeds originele motorsound pakket met K&N Luchtfilter en ovale eindstukken, maar vroeg mij af of er een degelijke sportuitlaat -eventueel met kleppen- te vinden was?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • waar een wil is, zijn decibels… :mrgreen:

Bestaat wel :sarcastisch

http://www.ebay.nl/itm/Klappenauspuff-fur-Porsche-993-Flap-Sound-Muffler-Exhaust-/130493421477?pt=DE_Autoteile&hash=item1e620397a5

Andere optie is niet-uitschakelbare RSR’s van Carnewal —

—- en zo zijn er nog wel meer :respect2:

Bestaat niet, heb zelf uitlaten van fvd!
          En k& n en sportluchtfiterdeksel
          Heb wel chip van fvd geplaatst, merkelijk meer vermogen….

Mvg

Dag Flatsix welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus:
            Ik ben ervan overtuigd dat de antwoorden snel zullen volgen .

We zouden het op prijs stellen dat je jezelf kort voorstelt in een nieuwe topic “stel jezelf voor” en als je dan toch bezig bent foto’s van je 993 zien we ook graag . 😉

Funny

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.