Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › sportuitlaat 996 / 3.4
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 8 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
16 april 2012 om 18:28
wil dus iets meer geluid (niet te overdreven) uit de 996, dus ben ik opzoek naar een sportuitlaat, of als iemand nog een andere oplossing heeft daarvoor, let me now 😆
-
MakerDiscussie
-
Het zal alleen maar leuker worden ,tot je eraan verslaafd wordt . 😉
nee, voorlopig nog de orginele filter
ben benieuwd als het motormanagement zich aangepast heeft (heb vandaag al 400km gedaan ), want het klinkt nu al als muziek in de horenEn natuurlijk: verzoend had 🙄
***edit by mushroom***
Je kan je vorige post altijd editen hoor om taalfouten te corrigeren of andere aanpassingen te doen 😉
Zoals ik nu gedaan heb voor jou :geek:[quote=”vankerchove” post=96482]juist terug van Carnewal, en ben weeral een happy mens, de uitlaten klinken zoals ik het wou. En een super service ook, echt een aanrader voor iedereen[/quote]
Wacht nog maar enkele honderden km’s af. Het gaat er alleen maar op beteren. Bij mij duurde het langer dan verwacht totdat het motormanagement zich volledig verzoend had met de RSR. Overweeg je ook geen andere luchtfilter ? Ik persoonlijk heb wat bang van de geoliede filters. (vb K&N, Green enz..) Vandaar nog het originele filter in de box.
juist terug van Carnewal, en ben weeral een happy mens, de uitlaten klinken zoals ik het wou. En een super service ook, echt een aanrader voor iedereen
ben beniewd, kan nu al niet meer wachten om tot daar te :driver: :relaxman:
afspraak is gemaakt, 30 april moet ik om 10u bij Carnewal zijn om de uitlaten aan te passen :relaxman: , ben benieuwd
Een filmpje heb ik niet. Het geluidsfragment op de site staat er al lang op en is niet echt represatief: de recente RSR’s klinken echt veeeel beter. Op Youtube kan je ook eens “Carnewal” intikken. Zoals hierboven vermeld kost de ingreep 400 euro, inclusief koffie & koekjes. 😉
op de site van carnewal staat er dat het 400€ kost. er staat ook een geluidsfragmentje bij!
@RODONDO: heb je eventueel een filmpje van het geluid ? en heb je deze onlangs laten doen bij Carnewal ? en de prijs ? (mag in pm)
Sinds 2011 zijn de RSR’s luider dan voorheen. Ik heb ze op de 996 (3.6) en moet zeggen naar volle tevredenheid. Binnen de bebouwde kom duidelijk diepere grol. Eens op de snelweg vanaf een 3000 toeren wordt het eerder een gehuil, zonder resonantie. Toen mijn vrouw me eens voorbijstak met de P. op de snelweg kon ik de P nog horen, ondanks ver buiten het gezichtsveld. Echt een aanrader. het laswerk is overigens perfect uitgevoerd. Beste prijs / kwaliteit keuze volgens mij.
Zoals ik zei – ik denk dat je een met en een zonder moet horen… Ik weet ook niet wat het effect van die paar extra pk’s oplevert in prestaties en vooral in gevoel (ik kan mij moeilijk voorstellen dat die 5 extra pk echt een verschil maakt in zuivere prestaties). Gevoelsmatig zal het wel een effect hebben. Ze schijnen iets meer aan het gas te hangen – maar ik heb nog nooit met een gereden zonder
Succes !
@VSK996: Heb een tijd geleden het verschil gehoord van de sportuitlaat die optie was, in toe toestand en in open toestand, en ik moet zeggen ik hoorde toch wel een groot verschil
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.