Sportuitlaat boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Sportuitlaat boxster

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

hoewel ik hier nieuw ben wat het plaatsen van berichten betreft volg ik het forum al wel eventjes. Ik heb onlangs een boxster S 987 gekocht en nu zoek ik de standaarduitlaat te vervangen door een sportuitlaat. De bedoeling is een dieper en sportiever geluid te krijgen maar het moet wel beschaafd blijven. Het is niet de bedoeling dat ze mij van km’s ver horen afkomen. Er zijn hier wel enkele topics gewijd aan sportuitlaten maar veel concrete info heb ik niet gevonden.
    Ik heb al wat filmpjes en geluidsfragmenten op het net gezocht en de remus uitlaat benadert wel wat ik zoek, al begrijp ik wel de mening van sommigen dat een remus uitlaat niet onder een Porsche hoort. Het probleem is dat er voor die remus uitlaat geen homologatie te verkrijgen is. Zijn er hier nog mensen die een sportuitlaat hebben onder hun boxster? Zo ja, voor welk merk hebben jullie gekozen en hoe zat het dan met de homologatie? En waar koop je best zo’n uitlaat?

Alvast bedankt voor de hulp!

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • hoeveel moet je er hebben? 😆 😆 zie maar naar de beurs!

[quote=”FastDriver”:2hr8xfd3][quote=”WB”:2hr8xfd3]Mijn boxster heeft een Cargraphic sportuitlaat van bij de firma Carnewal.
        Zij kunnen ook de standaard uitlaat en zelfs de sportuitlaat intern modificiëren zodat het geluid nog zwaarder wordt (zou bij de mijne eigenlijk ook nog moeten gebeuren, kost ongeveer €300 dacht ik).
        Daarbij een K&N sportluchtfilter steken en je boxster heeft volgens mij een mooi geluid. gr
        WB[/quote]

Bedankt voor de goede tip! Ik heb intussen gemaild naar Carnewal en ze plaatsen ook een aftermarket PSE voor de boxster 987. De interne modificatie kost 330 euro.[/quote]

Bestaan er slechte tips ook ?

[quote=”WB”:23nw9vid]Mijn boxster heeft een Cargraphic sportuitlaat van bij de firma Carnewal.
          Zij kunnen ook de standaard uitlaat en zelfs de sportuitlaat intern modificiëren zodat het geluid nog zwaarder wordt (zou bij de mijne eigenlijk ook nog moeten gebeuren, kost ongeveer €300 dacht ik).
          Daarbij een K&N sportluchtfilter steken en je boxster heeft volgens mij een mooi geluid. gr
          WB[/quote]

Bedankt voor de goede tip! Ik heb intussen gemaild naar Carnewal en ze plaatsen ook een aftermarket PSE voor de boxster 987. De interne modificatie kost 330 euro.

Mijn Cayman heeft de originele sportuitlaat van Porsche (PSE) Niet goedkoop maar wel origineel Porsche en gehomologeerd…dus geen miserie op de (toekomstige) keuring.

WB

Mijn boxster heeft een Cargraphic sportuitlaat van bij de firma Carnewal.
              WB

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.