sportuitlaat verkocht! Uitlaatspruitstuk 986 100€!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop sportuitlaat verkocht! Uitlaatspruitstuk 986 100€!

• Maker
    Discussie
  • installatieuitlaat018.jpg

installatieuitlaat020.jpg

Hierbij bied ik mijn sportuitlaat van Gemballa aan. Incluis het uitlaatspruitstuk.
    Zoals in het montage topic reeds gezegd, net iets te sportief voor de vriendin.
    Om de huiselijke vrede te bewaren toch maar besloten om de orginele uitlaat eronder te zetten.

Het geeft een lekkere grom met daarna een zeer mooi cupgeluid.

prijs voor het spruitstuk 100€ (sportuitlaat reeds verkocht)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Iemand met zekerheid?
      En kan ik aansluitend nadien eventueel nog een aftermarket monteren indien gewenst?
      Wat met de kats, origineel laten?

Ik zou de spruitstukken vervangen omdat de originele er niet meer uitzien, om maar te zwijgen van de bouten waarmee deze vast staat! Zijn deze makkelijk te verwijderen?

Zou moeten lukken

Passen enkel deze spruitstukken ook met alles wat origineel is wat erachter nog komt?

of mag weg voor een goed bod of een slecht bod…. 😆

De uitlaat is de deur uit. Enkel nog het spruitstuk te koop.
              voor 100euro mag het weg

Het zou uit mijn mond gekomen kunnen zijn 😀

Anders de uitlaat houden en de vriendin verkopen :engeltje: :mrgreen: :happy:

D’as redelijk spijtig. En de einddemper met de originele collecteurs ? Is dat geen optie ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.