sportuitlaat vr GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 sportuitlaat vr GT3

• Maker
    Discussie
  • Iemand ervaring met een andere uitlaat op de GT3 I?

Ik heb hier prijzen en uitleg van akrapovic maar die vind ik nogal duur, bij Carnewal is het al menselijk maar graag had ik persoonlijke ervaringen es gehoord of eventueel andere voorstellen.

tgeen ik zoek is pk-winst, minder gewicht en wat decibels meer 8)
    alvast bedankt!

grtz
    René 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Ik ben aar keuring geweest met mijn cargraphic en geen probleem

[quote=”Funny” post=120537]Het geluid van een standaard Gt3 ken ik maar wil wel eens andere uitlaten horen !
        Nog iets luider dan de mijne maar toch nog doenbaar als mijn madamme meerijdt . ;)[/quote]

:ass: ze rijdt vanaf nu toch alleen maar mee alst open kan dus… :popcorn:

Ja Cedric ,is wel heeeeeeel ferm . :applaus:

uitlaat van René al gehoord? Is een Cargraphic dacht ik.

Edit: zie net dat hij de topicstarter was 😀

Onder de sloef 😉 onder een volledige schoenwinkel . 😳 😉 😉

Wat wil je daarmee zeggen ? Dat je onder de sloef ligt ;-). Lelijk he van mij. Haha
                  Bij ons dus gewoon vollebak heel de tijd

Fcb ,ik heb een systeem met afstandsbediening waarbij ik mijn kleppen kan openen en sluiten wanneer ik wil .Op cruise snelheid met mevr op de autostrade op stil en van zodra een bocht ,tunnel ,heuvel enz op LUID . 😉

Bij een gewone rit op de weg is het voor ons zoeken naar de comfortzone, bij 3000 tr is het aangenaam , vanaf 3500-4000 hels lawaai.
                      Ga er nu mee naar Parijs ben eens benieuwd hoe vermoeiend het zal zij

Het geluid van een standaard Gt3 ken ik maar wil wel eens andere uitlaten horen !
                        Nog iets luider dan de mijne maar toch nog doenbaar als mijn madamme meerijdt . 😉

RS-fest op 14 juni. Zullen genoeg GT3tjes zijn veronderstel ik. :coolness:

Wanneer is er eens een GT3 bijeenkomst ? Dan i Googlen niet meer nodig

Ik zal eens googelen naar de sound ervan .

Ik heb nogmaals navraag gedaan in de garage en zij vertellen me dat de uitlaat van cargraffic zou zijn
                                Dit ter info, de sound is echt geweldig !

@Fcb ,dat klopt !
                                  De wagen staat niet in mijn weg en hij blijft er lekker staan. Aan die lage prijzen geef ik hem niet weg 😥 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.