Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 996 › sportuitlaat
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 6 maanden geleden door torig.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”plumber”:sfp571ld]Ik ga met de P niet naar klanten, kwestie van hen niet nodeloos ongerust te maken dat ze teveel betalen voor mijn diensten… 😯
Bij mij is de P dus een weekend wagen…. 😆 [/quote]
Zelfde probleem gehad. Moest naar een bedrijf voor een vrij grote bestelling van GSM’s en navigaties. Contract kwijt door de P (ben er vrijwel zeker van). Nu heb ik dus een skoda octavia als servicewagen en daar hebt ge nooit een probleem mee. Dat wordt aanvaard als een gewone firmawagen (is ook zo 😆 )
Op mijn 996 4S zit een sportuitlaat en het enige nadeel ervan is dat mijn vrouw mij nog altijd ‘s nachts hoort thuiskomen na een nachtje stappen 😥 .
Hou me zeker op de hoogte over enige resultaten hieromtrendt! Ben één en al oor… 😆
En als jullie weet zouden hebben van een knoppeke om ze tijdelijk helemaal af te zetten … 😯
Gelukkig leest mijn vrouw dit forum niet 😳
Hoop ik tenminste 😯
naar het schijnt zijn er nu goede klinieken waar men een knop op je vriendin kan laten plaatsen… voor minder geluid…
Iemand ervaring mee? 😉[quote=”plumber”:2w7mhhiq]Of stuur uw vriendin door naar mij… ik heb wel een knop om de sportuitlaat af te zetten als ze mee rijdt 😆
Maar eerst een foto van uw vriendin mailen aub 😆 😆 😆 [/quote]
Ik hou mijn Noorse schone voor mezelf ❗ 😈
Of stuur uw vriendin door naar mij… ik heb wel een knop om de sportuitlaat af te zetten als ze mee rijdt 😆
Maar eerst een foto van uw vriendin mailen aub 😆 😆 😆
Ik ga met de P niet naar klanten, kwestie van hen niet nodeloos ongerust te maken dat ze teveel betalen voor mijn diensten… 😯
Bij mij is de P dus een weekend wagen…. 😆
Met die X51 heb ik geen ervaring…wat het geluid betreft van de PSE is het zo dat deze heel “beschaafd” klinkt in vergelijking met vele andere aftermarket uitlaten, dus zeker niet overdreven 😉 )
Als Uw vriendin blijft schrik hebben, stuur ze dan even door bij mij, misschien kan ik haar van de schrik afhelpen… 😉 😉😆 8)
‘k Heb gisteren geluidsfragmenten op youtube zitten beluisteren, die ik in het topic “welke sportuitlaat onder mijn 996” op PF.nl had gevonden 🙂
Hij klinkt zéér zéér goed 😀Enkel twijfel ik wat ik nu zou doen. Bij de X51 kit zit de sportuitlaat erbij.
Als ik hem toch ga steken…. kan ik misschien even goed nog een 30 paardjes meenemen!Hmm, wéér twijfelen 🙂
Is mijn daily driver. En dat zou het vriendinprobleem nog niet oplossen 🙂
Nu ja, ik doe wat ik wil, maar aangezien ze wat schrik heeft en ik niet wil vervallen in “néé ik rijd echt maar 50. Het klinkt alleen als 150″… 😆Welja, rond de 2500 met die knop erbij dus… ik heb een paar honderd euro minder betaald dacht ik zonder de knop.
Een Porsche mag altijd luid klinken vind ik, het is tenslotte een unieke sportwagen…en als ik op klantenbezoek ga is dat meestal met de Mercedes 😉 😉 😉In elk geval, ik heb nog geen spijt van de PSE en ik denk dat er hier nog enkele zijn die de PSE hebben op hun 996 en 997 😉
[quote=”Bernie”:2owftvzb]
Kan aangepast worden…. trouwens, ik heb enkele weken geleden de originele Porsche Sport Exhaust (PSE) laten plaatsen op de Cayman, bij Carrera Motors, en ik heb het knopje weggelaten…gewoon puur het sportgeluid (kleppen altijd open) en minder plaatsingskosten…
Klinkt heerlijk en het blijft allemaal origineel Porsche ! Helaas wel niet goedkoop, ge zit rap aan 2500 euro tegen dat hij geplaatst is… Maar ik heb besloten van geen andere velgen te kopen, ook omdat hij zo zalig bolt momenteel, dus er was nog een kleine budgetaire ruimte 😉 [/quote]Wel ik ben gisteren bij hen gaan informeren op sluitingstijd, maar Thomas was er die middag niet. Had wel geluk dat Olivier net aan het vertrekken was en nog even een praatje kwam maken. Hij gaf me dan ook zo wat de richtprijzen voor al mijn vragen.
De knop is absoluut vereist en zal bij mij vaak gebruikt worden. Mijn vriendin is wat bang in wagens en vindt luide auto’s dan nog eens afgrijselijk. Ook om bij mijn klanten toe te komen mag de supersportieve grom wegblijven 😉
Tiens, 2500 was de prijs die Olivier vermeldde mét knop, dacht ik.
[quote=”torig”:33abuc8k]Hoe zit dat met die automatische uitschakeling van 35 tot 75km/u. Daartussen gaat hij over op “uit” stand heb ik gelezen?
Kan dit gedrag aangepast worden?[/quote]Kan aangepast worden…. trouwens, ik heb enkele weken geleden de originele Porsche Sport Exhaust (PSE) laten plaatsen op de Cayman, bij Carrera Motors, en ik heb het knopje weggelaten…gewoon puur het sportgeluid (kleppen altijd open) en minder plaatsingskosten…
Klinkt heerlijk en het blijft allemaal origineel Porsche ! Helaas wel niet goedkoop, ge zit rap aan 2500 euro tegen dat hij geplaatst is… Maar ik heb besloten van geen andere velgen te kopen, ook omdat hij zo zalig bolt momenteel, dus er was nog een kleine budgetaire ruimte 😉Hoe zit dat met die automatische uitschakeling van 35 tot 75km/u. Daartussen gaat hij over op “uit” stand heb ik gelezen?
Kan dit gedrag aangepast worden?Ik kan u zeker prijzen bezorgen en resultaat kan ik je laten horen, voor meer info stuur me gerust een mail naar info@lecars.be
Luc
Ik ben een heel tevreden europipe klant! Weliswaar op mijn 997S.
Maar voor de 996 zal ‘t ook wel ok zijn
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.